Toon posts:

hoe maak ik een frontpagegebruiker duidelijk...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ontwerpproject overgenomen van een frontpagegebruiker. Nu wil ik weten waar de www-root uithangt (ftp of netwerkpad). Ik kreeg dit mailtje terug

ik snap je niet. maar ik ben dan ook geen dreamwaver-gebruiker.
Als frontpagebebruiker met de juiste rechten open ik
http://www.ifp.tue.nl, (onafhankelijk van de naam van de server waar die
op staat, of van het netwerkpad, en pleur mijn database aldaar in de
fpdb-map, met wizardje formuliertjes maken, klaar is kees.

waar in frontpage staan die instellingen, dan kan ik even zeggen waar ie moet kijken

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:11

Tim Schuhmacher

abasios

Als frontpagebebruiker met de juiste rechten open ik
[url="http://url"]url[/url], (onafhankelijk van de naam van de server waar die op staat, of van het netwerkpad, en pleur mijn database aldaar in de fpdb-map, met wizardje formuliertjes maken, klaar is kees.
Maar das pas handig! Ik denk dat ik overstap naar Frontpage! >:)

(hehe, sorry ik kan je niet helpen)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 14:16

ThE_ED

Stuffed Animal

kun je hem niet duidelijk maken van fp af te blijven ? :?
ik heb ook werkelijk geen id.. sorry

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

In frontpage staat toch ergens een optie publiceren op web ?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmm.. 1 oplossing voor zover ik weet: de-install frontpage. Setup een gratis HTML editortje, en geef hem een boek over HTML :) klaar!

Serieus: geen idee wat te doen.. misschien even een re-mail van z`n logins doen via de site host?

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nu echt geen mensen die hier FP gebruiken? Op zich nie raar natuurlijk... :P

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 16:24 schreef mophor het volgende:
zijn er nu echt geen mensen die hier FP gebruiken? Op zich nie raar natuurlijk... :P
ik ben dit probleem al een tijd geleden tegengekomen met een kennis van mij die ook zoiets gedaan had. ik heb toen op de microsoft site gezocht naar frontpage server path settings en daar staat wat je moet doen geloof ik, de url heb ik helaas niet meer maar ik denk dat je dat wel begrijpt :)

Verwijderd

Topicstarter
kan het zijn dat je op een webserver met de Microsoft Frontpage Server Extensions geinstalleerd inderdaad geen ftpadres hoeft in te kloppen, maar gewoon de URL als map kan benaderen? Zoiets lees ik nu op de microsoft site

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 16:43 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

ik ben dit probleem al een tijd geleden tegengekomen met een kennis van mij die ook zoiets gedaan had. ik heb toen op de microsoft site gezocht naar frontpage server path settings en daar staat wat je moet doen geloof ik, de url heb ik helaas niet meer maar ik denk dat je dat wel begrijpt :)
Het spijt me zeer, maar ik heb ongeveer een half uur lang lopen zoeken op de microsoft site en ik kon geen enkele nuttige informatie vinden. :? Kan je of duidelijk zijn, of je mond dicht houden?
Pagina: 1