Is er iemand die zijn onbeperkte SW account (dus niet de 50 uurs) wil gaan opzeggen en die hem wil afstaan aan mij?
Verwijderd
Precies, ik heb dinsdag kabel, dus ik kan hem wel verkopen. De vraag is, wat geef je ervoor?
Ik heb natuurlijk nog het onbeperkt abbo. Lijkt mij het handigst dat er een 1 malig bedrag wordt overgemaakt, en dan de registratie gegevens van SW veranderd worden naar jouw gegevens!
Neem contact met me op (via e-mail) als je geintresseerd bent.
Ik heb natuurlijk nog het onbeperkt abbo. Lijkt mij het handigst dat er een 1 malig bedrag wordt overgemaakt, en dan de registratie gegevens van SW veranderd worden naar jouw gegevens!
Neem contact met me op (via e-mail) als je geintresseerd bent.
Verwijderd
Ik heb nu FlatStream dus ik wil mijn onbeperkte SuperWeb abo ook wel "verkopen".
Iemand interesse, ICQ# 40674203!
Iemand interesse, ICQ# 40674203!
Ik zat te denken aan f50 eenmalig. Ik weet niet hoe makelijk je gegevens veranderd bij SW. Heeft iemand ervaring met het overzetten van het abbo?
Elke maand een bedrag begin in natuurlijk niet aan. Stelletje geldwolven :-)
Als iemand wil, stuur maar een e-mail naar superweb@ooms.com
Elke maand een bedrag begin in natuurlijk niet aan. Stelletje geldwolven :-)
Als iemand wil, stuur maar een e-mail naar superweb@ooms.com
Verwijderd
Zijn al mensen die er 300 piek voor hebben geboden. Dit abbo (onbeperkt voor 35 piek) is nergens te krijgen. Het is iutermate goedkoop dus.....
Dan zijn die mensen goed gek, aangezien die onbeperkte abbo's een aflopende zaak zijn bij SW. Ik geef het gebeuren nog een half jaar.
SW maakt zwaar verlies op die 35 piek. Ze zullen er alles aan doen om er zoveel mogelijk mensen vanaf te krijgen. Poorten blijven dicht, af en toe een dagje eruit en poort verhouding wordt naarmate het rustiger wordt met die onbeperkte abbo's langszaam aan slechter.
Waarom draait de 50 uurs dienst wel perfect?
SW maakt zwaar verlies op die 35 piek. Ze zullen er alles aan doen om er zoveel mogelijk mensen vanaf te krijgen. Poorten blijven dicht, af en toe een dagje eruit en poort verhouding wordt naarmate het rustiger wordt met die onbeperkte abbo's langszaam aan slechter.
Waarom draait de 50 uurs dienst wel perfect?
Geloof je het zelf? Volgens mij blaat je dat gewoon omdat je er meer geld voor wil hebben, lijkt me sterk dat iemand zo'n kapitaal voor zo'n takke provider gaat betalen, en niet naar QuickOnline gaat...Zijn al mensen die er 300 piek voor hebben geboden.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
He he...ik geloof het niet alleen ik weet het ook! 
Het was echter al een tijd terug (lees: 3/4 maanden). Toen was SW nog wel aardig, OK poorten zijn dicht, maar voor i-net is dat te omzeilen. Alleen UDP verkeer is wat lastiger, maar webchatten etc is geen probleem. En wat dacht je van al die omzetting troep etc? Kabel aansluitkosten? Moet toch ergens vandaan komen!
Voor die 50 piek doe ik niet eens de moeite voor die omzetting. Administratie kosten zijn meestal nog hoger. Newayz, het maakt mij geen reet uit. Ik heb straks toch wel kabel, des te minder SW-onbeperkt abbo's er zijn, hoe meer ze waard worden. Wat betreft die slechte verbinding etc, dat zal wel aan de streek liggen ofzo, want ik d/l gewoon met 7,1 kb/s weer of geen weer!
Dat omzetten etc is nog maar de vraag of dat kan zonder te veel gezeik. En aangezien de service (1 mans service, nou ja.meer 13 jarige jongetjes service) zo bagger is, kan het wel een paar maandjes duren voordat je dat abbo hebt.
Leek me wel leuk om een extraaje te hebben ervoor...

Het was echter al een tijd terug (lees: 3/4 maanden). Toen was SW nog wel aardig, OK poorten zijn dicht, maar voor i-net is dat te omzeilen. Alleen UDP verkeer is wat lastiger, maar webchatten etc is geen probleem. En wat dacht je van al die omzetting troep etc? Kabel aansluitkosten? Moet toch ergens vandaan komen!

Voor die 50 piek doe ik niet eens de moeite voor die omzetting. Administratie kosten zijn meestal nog hoger. Newayz, het maakt mij geen reet uit. Ik heb straks toch wel kabel, des te minder SW-onbeperkt abbo's er zijn, hoe meer ze waard worden. Wat betreft die slechte verbinding etc, dat zal wel aan de streek liggen ofzo, want ik d/l gewoon met 7,1 kb/s weer of geen weer!
Dat omzetten etc is nog maar de vraag of dat kan zonder te veel gezeik. En aangezien de service (1 mans service, nou ja.meer 13 jarige jongetjes service) zo bagger is, kan het wel een paar maandjes duren voordat je dat abbo hebt.
Leek me wel leuk om een extraaje te hebben ervoor...
Pagina: 1