Toon posts:

ATX voeding modden naar AT achtig ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus een ATX voeding omzetten naar een AT achtig ding , hiermee bedoel ik dus dat ik gewoon een powercable er wil in steken en dat ie dan aangaat zonder eerst aan een mobo te hoeven aansluiten en op de power knop aangesloten aan het mobo te drukken, is dit eventueel mogelijk zonder solderen ?? is dit wel mogenlijk ?? ik denk van wel, iemand een How To ?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17
Je moet gewoon ergens op de stekker een verbindinke maken en hij schiet aan dan.

Maar ga me nou niet vragen welke 2 je moet verbinden! 't was iets met de groene draad dacht ik. :Z

Is trouwens vast wel iets over te vinden in de search!

Verwijderd

Topicstarter
iemand die het wel weet dan :?

Verwijderd

Ja in de atx connector zit een groen draadje deze moet je met een zwart draadje verbinden en dan gaat ie aan dus als je daar een schakelaartje tussen zit ben je klaart :)

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:30
Als je pin 4 en pin 6 aan elkaar sluit, gaat je atx-voedinkje aan. (gezien met het klemmetje boven)

__
_____| |_____
|ooo4o6ooooo |
|____________|

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 18:05 schreef Tobias het volgende:
Als je pin 4 en pin 6 aan elkaar sluit, gaat je atx-voedinkje aan. (gezien met het klemmetje boven)

__
_____| |_____
|ooo4o6ooooo |
|____________|
die groene en een zwarte dus :Z

Verwijderd

Topicstarter
thx gaste :)
Pagina: 1