Ik heb vorige week WinRoute geinstalleerd om het internet te delen enzo.
De hostcomputer heeft drie verbindingen (dus op 3 verschillende providers), nl. WorldOnline, Compuserve en STOL (Studenten Online). De STOL verbinding wordt gedeeld.
Nou werkt het allemaal prima, ik kan vanuit mn kamer remote connecten en surfen
, maar op de hostcomputer doen de andere verbindingen het niet meer. Ze connecten wel gewoon, maar er komt geen enkel verkeer vandaan. Ik kan niet pingen, noch een DNS naam noch een IP, helemaal niks.
Is dit een bekend probleem of weet er iemand soms een oplossing? Ik ben in ieder geval van plan Winroute.com even te mailen met dit probleem.
De hostcomputer heeft drie verbindingen (dus op 3 verschillende providers), nl. WorldOnline, Compuserve en STOL (Studenten Online). De STOL verbinding wordt gedeeld.
Nou werkt het allemaal prima, ik kan vanuit mn kamer remote connecten en surfen
, maar op de hostcomputer doen de andere verbindingen het niet meer. Ze connecten wel gewoon, maar er komt geen enkel verkeer vandaan. Ik kan niet pingen, noch een DNS naam noch een IP, helemaal niks.Is dit een bekend probleem of weet er iemand soms een oplossing? Ik ben in ieder geval van plan Winroute.com even te mailen met dit probleem.
)