Toon posts:

Epson C60 Stylus Color of Epson C70 Stylus color?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, Ik wil een nieuwe printer gaan kopen maar ik kan niet kiezen welke... Wie heeft er ervaring met deze printers? Ik wil er graag plaatjes mee printen, werkstukken voor school en andere opdrachten voor school. Ook wil ik geen gek*t meer met patronen omwisselen voor kleur en zwart-wit (is met m'n heeele oude printer, HP Deskjet 540...).

Mvg,
Jeroen

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:24

vinnie1908

Appel != peer

Heb hier puur voor dom printen de C40. Echt wel een aardige kwaliteit zeker als het niet voor grafisch werk is. Ik weet niet wat voor een school je doet. Maar je haalt 1440 resolutie met die C40. Ik zou lekker de goedkope nemen. Weet alleen niet of 1 van de 2 (60 of de 70) gesplitte kleurcatridges heeft.
Zitten sowieso inkt in die zwart is en een kleuren catridge.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Ik heb ook naar die printers lopen kijken, die c60 maakt veel herrie volgens iemand op kieskeurig.nl.

Het voordeel van die c70 is dat hij voor elke kleur een aparte cassette heeft.

Ik ben ook nog aan het kijken naar de Epson Stylus 810, die is ook niet zo duur en heeft een 5 kleuren cassette.

weinig tot niks..

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ik heb hier net een maandje een C70 staan en ben er dik tevereden mee.De inktpatronen zijn idd gescheiden zowel kleur(r/g/b) als zwart.
Hij maakt ook best wel veel herrie maar dat boeit me niet want hij gooit er toch zeker 15/20 pagina's/minuut door, dus lang zal die herrie niet duren

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200