Toon posts:

no upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede middag!
Ik heb een windows 2000 advanced server simpele internet shareing aan staan. Nat geeft teveel problemen. Maar opeens geeft de server geen shareing meer voor upload aan de clients. Met games heb je wel gewoon upload maar naar web ftp of wat dan ook zeer laag tot max 18 kb upload met een snelheid van 0.001 kb ...

Heeft iemand een id waarom hij de upload niet wil sharen ?

gRoetjes,
Pim

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Misschien heb je hetzelfde als mij:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394442/

En kijk hier ook is:

[topic=309815/1/25]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 15:43 schreef DeMoN het volgende:
Misschien heb je hetzelfde als mij:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394442/

En kijk hier ook is:

[topic=309815/1/25]
heb jij al de oplossing gevonden? ik lees al die texten en ja ik heb het zelfde

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > [forum=19]

Braaikamer - Smoke&BBQ

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 15 februari 2002 15:48 schreef waldiny het volgende:

[..]

heb jij al de oplossing gevonden? ik lees al die texten en ja ik heb het zelfde
uhhmm
ik lees al die texten
:?

Ja ik heb de oplossing gevonden en dat geef ik zelfs HEEL duidelijk aan. Heb jij het wel gelezen dan :?
Als je hetzelfde probleem hebt dan neem ik aan dat je meteen als een bezetene dat topic doorleest. Tenminste,... doet doe ik altijd :{

Check de laatste pagina (pagina 3). Daar staat hoe ik het heb opgelost hoor. je bent dan wel een maandje langer geregged dan mij, maar lees ff de FAQ en doe zelf ook een beetje moeite voor je probleem. NOFI :Z

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Hai, ik had een neef die kon niet meer uploaden: met deze zelf gemaakte walk trough had ik het opgelost:
hier
Pagina: 1