Gemiddelde CASE diepte...

Pagina: 1
Acties:

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32
Ben benieuwd wat een redelijke diepte is van mijn kast.

Heb hier namelijk een kast met een K7S5A er in, maar ik kan mijn brander bijvoorbeeld niet goed inbouwen, hij steekt uit.
De brander is wat diep aangelegt (creative 8x4x32x), maar lijkt me dat het normaal zou passen. Het moederbord zit namelijk in de weg.

Mijn vraag dus:
Hoe diep is jou kast gemeten vanaf de voorkant van je cd-rom speler tot aan de achterkant (waar je insteekkaart eindigd) in cm. :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

maw. een "hoe lang is ie" topicje
>:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

43 cm

de antecs zijn iets van 50cm en de lian-li pc70 55 cm (huge!!)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

De ECS K7S5A is een full-ATX moederbord. Die past niet goed in alle kasten. Ik had een kast en daar zou hij niet inpassen volgens de winkel maar dat wist ik toen nog niet. Ze adviseerden een bigtower die k ook heb aangeschaft, had toch nieuwe voeding en meer ruimte nodig, daar niet van. Die was rond de 5cm minder diep dan de kast die ik al had waar het mobo eigenlijk dus wel in had gepast. Idd, daar zouden geen CD-romspelers in hebben gepast als k dat had gedaan

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

Felyrion

goodgoan!

m'n chieftecje is 43cm, is toch aardig ruim

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:08

slazh

Here To Stay

Ik heb dus precies het zelfde probleem als VisionMaster. Bij mij zit er ook zo een "busje" in de weg.
Nou is er 23 feb. weer een pcdumpdag in Amsterdam, waar ik weer eens heen ga. Zijn er nog tips welke kast ik het beste kan kopen voor mijn ECS K7S5A? Ikzelf dacht aan een HX08 van AOpen (details hier). Is dit een goede keuze (rekening houdende met eventuele modd mogelijkheden etc).

Alvast bedankt, en ik hoop dat VisionMaster hier ook wat aan de reacties heeft.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 15:43 schreef epsilon het volgende:
43 cm

blabla en de lian-li pc70 55 cm (huge!!)
63 cm (net nagemeten :9~ )

Verwijderd

Jahoor, bekend probleem.

Ik heb een Plextor 16x10x40xa, (das zeker een lekker fikker!) En ik heb deze ***kast: Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/behuizing/Behuizing_ATX_MIDI.jpg maar dan wel diepzwart gespoten en het blauwe ding fel geel, enorme glazen ruit in de zijkant, rooie ccfl erin, dat scheelt...

Nu zit die Papst 12x12 onderaan de bovenkant, direct voor de voeding. De bovenste 5.25" bay is dus alleen geschikt voor mn korte fanbus.

De tweede is de enige waar mn brander inpast.

En de andere 2 bays zijn niet te gebruiken, helaas, maar de condensatoren op mn lekkere mobo (MSI k7t266pro2a) zitten dan in de weg. Ik heb ze ook niet direct nodig, maar ze zitten er wel, irriteert me een beetje. Ik overweeg een nwe voorkant te maken, uit plaatmetaal. En dan precies zoveel gaten erin als nodig, en niet meer!

mijn kast is 45 x 42 x 18 cm

Verwijderd

41cm , gammelle Target case . Maar vanboven zit die idiote bayconstructie dus daar kan eigenlijk niet veel in

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:31
ik kan in mijn aopen alle cd rom bays benutten en me broers kast alientec ook
Pagina: 1