eehm in huiskamer? of kan je daar nog niet in? anders in stuffis generalis? (virussen en veiligheid??
)
"Luie mensen worden ook moe!"
Idd, SG of de HK.
Jah, ik zit daar ook over te denken, want ik vind het net wat te serieus voor HK.Op vrijdag 15 februari 2002 15:40 schreef OProg het volgende:
SG is denk ik het beste
SG...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ke, hij komt eraanOp vrijdag 15 februari 2002 15:43 schreef Merely het volgende:
SG...
Jep, als je een serieus iets wil en je zet het in de HK heb je binnen no-time weer van die lollige opmerkingen en komt er nooit een serieuze discussie op gangOp vrijdag 15 februari 2002 15:42 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Jah, ik zit daar ook over te denken, want ik vind het net wat te serieus voor HK.
puur theoretisch was de huiskamer bedoeld voor dit soort zaken. SG is voor discussies enzo.Op vrijdag 15 februari 2002 15:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Jep, als je een serieus iets wil en je zet het in de HK heb je binnen no-time weer van die lollige opmerkingen en komt er nooit een serieuze discussie op gang
Helaas hebben de mensen bedacht dat het nodig is in SG alle topics met onzinreply's te moeten verzieken.
Daardoor gaat het discussieniveau van SG ook weer wat naar beneden. Helaas. Plaats hem als je wil in SG, maar probeer er een soort van discussie van te maken, niet zeggen: Hoi dit ben ik en dit is me votoo
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Haha, is geen slecht ID btwOp vrijdag 15 februari 2002 15:49 schreef Phruster het volgende:
Kan je van die pic gelijk een mooi icoontje maken, want die heb je nog niet...
Verwijderd
[off-topic]
)
[/off-topic]
Heb altijd goede ideeen, maar niet iedereeen vind ze altijd goedOp vrijdag 15 februari 2002 15:55 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Haha, is geen slecht ID btw
[/off-topic]
Dat 'offtopic' hoef je echt niet zo vet te drukken hoor... Dat weten we zo ook wel, dat is bij jou toch scheer en inslag.Op vrijdag 15 februari 2002 16:01 schreef Phruster het volgende:
[off-topic]
[..]
Heb altijd goede ideeen, maar niet iedereeen vind ze altijd goed![]()
)
[/off-topic]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Al langer als jou iigOp vrijdag 15 februari 2002 15:40 schreef Pindkaas het volgende:
eehm in huiskamer? of kan je daar nog niet in?
Verwijderd
Dat snap ik ook niet he, je hoeft maar 1 knopje in te drukken, en dan kan je zien of iemand in hk kan komen... en dan gaan ze zoiets vragen!
Ehmz.. dat kan je dus NIET heel simpel zien...Op vrijdag 15 februari 2002 16:10 schreef Phruster het volgende:
Dat snap ik ook niet he, je hoeft maar 1 knopje in te drukken, en dan kan je zien of iemand in hk kan komen... en dan gaan ze zoiets vragen!
Iemand die al 2 jaar geregd is en 3000 posts heeft kan best wel es geen HK access hebben
Eens, je moest eens weten hoeveel HK-bans rondzwerven hierOp vrijdag 15 februari 2002 16:19 schreef BrZ het volgende:
[..]
Ehmz.. dat kan je dus NIET heel simpel zien...
Iemand die al 2 jaar geregd is en 3000 posts heeft kan best wel es geen HK access hebben
heeft er iemand een link?
nu ben ik wel benieuwd naar die foto!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zo hee, lui?Op vrijdag 15 februari 2002 18:20 schreef Dirk-Jan het volgende:
heeft er iemand een link?
Staan ook wel tig topics van PC-Reactive in SG he?
edit:
Euh.. tiepo

Euh.. tiepo
Ik snap die zin niet helemaal?Op vrijdag 15 februari 2002 18:27 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Zo hee, lui?
Staan ook wel tog topics van PC-Reactive in SG he?![]()
sorry het is Dan jijOp vrijdag 15 februari 2002 16:08 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Al langer als jou iig![]()
"Luie mensen worden ook moe!"
Maar de boodschap kwam over toch?Op vrijdag 15 februari 2002 19:54 schreef Pindkaas het volgende:
[..]
sorry het is Dan jij(hehe)
Pagina: 1