[mohaa] Help hondjes..

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:40
Hallo mohaa spelers ik heb ff een dik probleem. In de missie waar je die tigertank papieren moet jatten en die lijst met personeel etc zit ik een beetje vast. Ik heb de papieren etc gevonden en moet nu dus ontsnappen.

Nou dan loop ik door dat poortje heel vrolijk en ga de bocht om.. dan begint het gezeik. daar staan een paar moffen die ram ik een paar kogels door het hoofd maar dan.. Er komen honden aan ik heb er al zeker 20 neergemaait en nu zijn dus mijn kogels op.. what should i do? is er nog een andere manier om te ontsnappen?

Strava | AP | IP | AW

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op vrijdag 15 februari 2002 14:28 schreef webkabouter het volgende:
Hallo mohaa spelers ik heb ff een dik probleem. In de missie waar je die tigertank papieren moet jatten en die lijst met personeel etc zit ik een beetje vast. Ik heb de papieren etc gevonden en moet nu dus ontsnappen.

Nou dan loop ik door dat poortje heel vrolijk en ga de bocht om.. dan begint het gezeik. daar staan een paar moffen die ram ik een paar kogels door het hoofd maar dan.. Er komen honden aan ik heb er al zeker 20 neergemaait en nu zijn dus mijn kogels op.. what should i do? is er nog een andere manier om te ontsnappen?
gewoon dat pad aflopen en ondertussen dus een paar honden neer knallen, aan het einde van het pad staat een mevrouw met een te grote neus je op te wachten met der eigen pickup truckje en daar moet je achterin hoppen, et voila mission accomplished!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

dit moet trouwens hier:
[topic=379262/1/100]

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

heb ik ook moeite mee gehad dat stuk van het level, wat ik heb gedaan is gewoon keihard lopen rennen , toen ik de truck gejumpt , en weg was ik :) , wat wel komisch was was dat die honden nog steeds achter me aan bleven gaan toen ik in de truck zat :P

Verwijderd

Zie melding WILDEAAP :)
Merci!

Dit topic is gesloten.