Loginscript loopt op 2 werkstations niet door..Grr

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• DrOetker
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 21:47

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Topicstarter
In het loginscript van ons Novell 5.1 netwerk worden een aantal batchbestanden gestart, deze horen vanzelf af te sluiten. Dat doen ze dan ook behalve op 2 werkstations dan krijg je de volgende melding waarbij je op "ctrl+c" moet drukken om weer verder te gaan met het loginscript.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~addink/prbatch.gif

Als je daarna via door op "cntl+c" te drukken door het loginscript bent is er niks aan de hand alles werkt dan zoals het hoord. De netwerk-mappings zijn gemaakt, je hebt toegang tot de netwerkservers en printen lukt ook gewoon.

Dit probleem ligt naar mijn idee aan het werkstation en niet aan het loginscript. Want iedereen die op 1 van de 2 werkstions inlogt moet een aantal keer op "ctrl+c" drukken om door het loginscript heen te komen. Als je daarna naar een ander werkstation gaat die dit probleem niet kent en daar inlogd. Heb je weer nergens last van en loopt het loginscript in een keer door. Waarschijnlijk is het ergens gewoon een optie uit zetten, maar waar, ik heb me helemaal scheel gezocht maar niks gevonden.

Wie kan me helpen? Het werkstation is een Pentium2-400 uitgevoerd met windows 95 en Novell-netwerkclient 3.30 verder is het een standaard werkstation met alleen maar het office-pakket ge-installeerd.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ergens bij de eigenschappen van DOS boxjs meen ik :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Het is win95 specifiek dacht ik, In W98 kom je dat niet tegen. venster sluiten bij afsluiten aanvinken.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Overigens.. zoeken bij MS geeft genoeg info hoor:
Workaround
Search query

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.