ik heb in 1.4 onwijs vage muis. het lijkt soms net of de sensitivity naar 0.00001 gaat ofz0. ik heb een mouseman wheel. Andere betatesters met ditzelfde probleem? ik ben de mail van valve kwijt met de link naar de betafora, wie heb die nog wel?
beta tester zeker...
“The world is a book and those who do not travel read only one page”
Op vrijdag 15 februari 2002 14:21 schreef Master_tCC het volgende:
beta tester zeker...
nee volgens mij is het geen betatesterOp vrijdag 15 februari 2002 14:06 schreef MaxKeyner het volgende:
ik heb in 1.4 onwijs vage muis. het lijkt soms net of de sensitivity naar 0.00001 gaat ofz0. ik heb een mouseman wheel. Andere betatesters met ditzelfde probleem? ik ben de mail van valve kwijt met de link naar de betafora, wie heb die nog wel?
Ik denk dat deze gozer wel beta tester is en dat ie bedoelt of er ook ANDERE BETATESTERS zijn MET ditzelfde probleem.
en wat dan nog als deze gozer geen betatester is...
Mwah ik denk dat je je fps_max wat omlaag moet zetten.
Ben dan wel geen betatester maar heb wel datzelfde probleem gehad in cs. Gewoon je fps_max omlaag gooien.
Ben dan wel geen betatester maar heb wel datzelfde probleem gehad in cs. Gewoon je fps_max omlaag gooien.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Damn ben ik nou dom of jij?? Hij zegt toch "andere betatesters" dan is ie zelf ook betatester duhuh!!Op vrijdag 15 februari 2002 14:26 schreef SeRRveR het volgende:
Ik denk dat deze gozer wel beta tester is en dat ie bedoelt of er ook ANDERE BETATESTERS zijn MET ditzelfde probleem.
En voor het probleem weet ik geen oplossing, aangezien ik geen betatester ben
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
edit:
Ik ben zo dom dat ik 2 essentiële dingen niet in de eerste post heb gelezen waardoor ik een antwoord gaf dat niet getuigt van een hoog IQ.

Ik ben zo dom dat ik 2 essentiële dingen niet in de eerste post heb gelezen waardoor ik een antwoord gaf dat niet getuigt van een hoog IQ.
Laat dus maar.
dat zegt ie nou net. Hij is zijn meeltje kwijt met daarin de url naar de beta foraOp vrijdag 15 februari 2002 14:29 schreef bazs2000 het volgende:
1.4 is nog lang niet af.
Het kan zijn dat je een boel problemen tegenkomt.
Maar als jij 1.4 hebt dan ben je een bétatester.
Dan moet je toch weten waar je met jouw problemen heen moet.
nog iemand die net kan lezen...Op vrijdag 15 februari 2002 14:29 schreef bazs2000 het volgende:
1.4 is nog lang niet af.
Het kan zijn dat je een boel problemen tegenkomt.
Maar als jij 1.4 hebt dan ben je een bétatester.
Dan moet je toch weten waar je met jouw problemen heen moet.
edit:
Ik moet nog ff toevoegen dat wanneer je uitgekozen wordt om iets te testen dat je dan ook een aantal adressen krijgt waar je met je vragen heen kunt.
Check out mijn post.Op vrijdag 15 februari 2002 14:33 schreef McFlipp het volgende:
Ik heb hem al geëdit.
heheOp vrijdag 15 februari 2002 14:34 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Check out mijn post.
Ik heb hem al geëdit.
Nou omdat je het zelf toegeeft dat je IQ niet al te hoog zal zijn zal ik er niet verder op ingaan
edit:
En ik ben geen betatester dus ik zit in dit topic eigenlijk nutteloze reply's te geven!
En ik ben geen betatester dus ik zit in dit topic eigenlijk nutteloze reply's te geven!
mijn vraag is dus of hier nog andere betatesters zijn... en oftie problemen hebben...
als je hem mij ff geeft kan ik kijken of ik ook dat probleem heb
Verwijderd
Ik ben ook beta-tester, heb ook code in mijn mailbox, maar nog nooit geprobeerd
duurt schijnbaar ongeveer 15 min voordat je een level kunt spelen omdat alles van de server wordt gehaald ofzo iets.
Ik zal het morgenochtend eindelijk eens gaan proberen
Ik zal het morgenochtend eindelijk eens gaan proberen
Verwijderd
Warez request?Op vrijdag 15 februari 2002 18:50 schreef Metal-Kool4 het volgende:
share die cs 1.4 ff
Kan niet. Als er op een andere cdkey wordt ingelogd op een van de 1.4 servers dan wordt er meteen gedetect dat de beta is uitgelekt en er wordt gezegd dat ze dan ook kunnen zien van _wie_ er geshared is.Op vrijdag 15 februari 2002 18:50 schreef Metal-Kool4 het volgende:
share die cs 1.4 ff
das een beetje onzin. CS1.4 heeft namelijk geen cdkey nodig. Je installed een stukje software die alleen de menu's van CS bevat en als je vor het eerst connect download je de hap. Je moet eerst een account aanmaken voor dat stukje software mbv een activation code. Als je die code niet hebt, kan je niet spelen. Met die code kan je 1 account aanmaken. Dus beetje lastig om te sharen.
(soz voor onduidelijk verhaal. ik is beetje drunk)
Cs heeft geen cdkey maar half life wel.Op zaterdag 16 februari 2002 01:02 schreef MaxKeyner het volgende:
das een beetje onzin. CS1.4 heeft namelijk geen cdkey nodig. Je installed een stukje software die alleen de menu's van CS bevat en als je vor het eerst connect download je de hap. Je moet eerst een account aanmaken voor dat stukje software mbv een activation code. Als je die code niet hebt, kan je niet spelen. Met die code kan je 1 account aanmaken. Dus beetje lastig om te sharen.
En de retail heeft ook een cdkey nodig.
En die wordt dan geregistreed (won id).
dat snap ik ook wel. maar voor de beta heb je geen half-life cd/cd-key nodig
Hmm. Tuurlijk wel. Niet apart maar je hebt wel je originele cdkey nodig van half life.Op zaterdag 16 februari 2002 17:51 schreef MaxKeyner het volgende:
dat snap ik ook wel. maar voor de beta heb je geen half-life cd/cd-key nodig
Die heb je geregd bij valve software waardoor je mag betatesten. En dan joint bijvoorbeeld een andere gozer met een ANDERE wonID op een cs 1.4 server met de data van de gozer van de gozer die geregd was voor beta testen.
snappie ???
ik heb me op een site geregistreerd waarop ik geen cdkey oid hoefde op te geven dus iedereen kon zich inschrijven.
Ik heb 1.4 wel gespeeld en het zuigt! Ik ben iig alvast gestopt, www.firearmsmod.com, veel leuker en geen cheaters!
http://steamsupport.valvesoftware.com/
dunno of ik die link naar dat setup bestand mag linken maar daar heb je toch nix aan
forum kun je vinden dmv die url dus
dunno of ik die link naar dat setup bestand mag linken maar daar heb je toch nix aan
forum kun je vinden dmv die url dus
I'm not as think as you stoned I am
Mja, geef mij maar day of defeat
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
En dan nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt:Op zaterdag 16 februari 2002 20:07 schreef WouteRF het volgende:
ik heb 1.4 ook gespeeld en ik ben geen betatester..
"Hoe speelt het?"
?? Wat betekent dat?Op zondag 17 februari 2002 15:44 schreef MaxKeyner het volgende:
www.pamf.tk staat review
[SF]McFlipp he? DaLLama!
En het is [SF].McFlipp
Wat zijn beta testers toch soms "dom".
Als je beta tester bent dan mag je wel iets meer verstand hebben van de zaken..
Ze laten nu alle n00bs 1.4 testen
Verwijderd
Als jij eens je kanis hield!!Op zondag 17 februari 2002 16:41 schreef SandeR het volgende:
![]()
![]()
Alsof jij goed bent
en van setinfo heb ik al gedaan, maar nog bedankt voor je reactie
Hoor ik daar een uitdagingOp zondag 17 februari 2002 16:44 schreef MM het volgende:
[..]
Als jij eens je kanis hield!!
Alsof jij goed bent![]()
en van setinfo heb ik al gedaan, maar nog bedankt voor je reactie
Ik ben GEEN betatester, dus ik mag een n00b zijn etc..
tja 1.4 wordt voor n00bs...Op zondag 17 februari 2002 16:41 schreef SandeR het volgende:
![]()
![]()
[topic=380717]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Err ik heb het probleem in cs1.3 niet dus die link heeft geen nut, maar probeer het anyways nog wel es. Ennuh ik ben misschien wel een n00b maar dat betekend niet dat ik niet zou kunnen betatesten.
wanneer komt die officieeel uit eigenlijk b.t.w.???
dus...
when it's done.. na CS:CZ waarschijnlijk. Volgens mij komt er deze week een nieuwe 1.4 beta uit. Maarja.. ik kan nu geen 1.4 meer spelen, want ik kan af en toe gewoon niet meer aimen. En me fps ligt op 20. wordt ook niks meer. Dus dat wordt ff reinstallen en dan nog maar es kijken.
Wat vind ik dit altijd sneuOp zaterdag 16 februari 2002 01:02 schreef MaxKeyner het volgende:
Pagina: 1