QO Flatstream.. Stiekum toch telefoon kosten...

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:20
Hej..

Sinds vrijdag ben ik met velen losgelaten Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif op het flatstream verhaal van QO. Nu heb ik hier een tikkenteller van de kpn hangen en die telt voor elke inbelsessie 1 tik. Dus toch een starttik die je terug zal vinden op je rekening.

Tuurlijk is het een verbetering op helemaal geen telefoontikken, maar toch vreemd dat QO hier niets over meldt.. Of iig, tijdens mijn registratie ben ik hier niets over tegengekomen.

Quote'je van QO na vraag hierover:
Excuses voor de late reaktie.
Goede vraag! En je hebt gelijk. KPN rekent inderdaad die ene tik af per
belsessie.
Hier kunnen we helaas niets aan veranderen.
Zo.. Weer wat geleerd! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 21:49

Animal_X

Rodin

1 tik komt neer op een duppie????

Ik bel wel minstens 10 keer per dag in dus zou dit 10 cent zijn is dit dus F1,- per dag en dus F356,- per jaar!!!!!

(meld het ff als het minder is????)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-03-2025

sko

tis zelfs meer.. Fl 365,- per jaar.. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 22:24
Wat is dit voor naai streek, dat betekent dus al snel dat ik 2,50 per dag extra kwijt ben dus

30 * 2,50 = 75,-

75,- + 95,- = 170,- per maand

12 * 170,- = 2040,- per jaar

Kan je ze hier niet voor aanspreken, ze boden toch echt internet zonder telefoonkosten dus geen 10 cent per keer inbellen

• Jasper
Kzie net dat iemand mijn topic grofweg heeft gecopy-ed en bij nielsonline heeft gepost.. Dat kan echt niet! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Maar iig, hieronder een quote van iemand daaro van de QO site..
Vergeet het starttarief niet!
Naast de minuutprijs betaalt u bij uw huidige provider altijd, per gesprek, het zogenaamde starttarief. Dit tarief betaalt u iedere keer dat u inlogt bij uw huidige internetprovider. Het starttarief bedraagt altijd 10 cent.
Gemiddeld 3 maal inbellen per dag betekent een extra kostenpost van 10,- per maand, alleen maar om verbinding te maken!
Mmmz, daar kan je enigszins uit op maken dat het niet berekend wordt. En helemaal hieruit:
FlatStream is compleet

Internetten via modem of ISDN voor een vast bedrag per maand
U kunt internetten wanneer en hoe vaak u maar wilt
Unieke capaciteit: zie verder op deze pagina
Prijs is 'all-in': inclusief internet-telefoonkosten
Er wordt geen starttarief berekend (normaal 10 cent per internetsessie)
Maar liefst 5 QuickOnline e-mailadressen
Een homepage van 20Mb
Een eigen subdomein
Okee dan.. Naja, als ik een reply'tje van QO krijg horen jullie het!

Verwijderd

Grmbl.. moest 1 keer 10 keer inbellen voor ik er op zat...

Das dus gewoon 1 gulden Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Ze vergoeden dat duppie maar of ik ga ze slaan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

• -MAD-
Ik wil er dus wel graag duidelijkheid over hebben, want 10 cent elke keer is toch best wel veel, maar Jasper jou eerste quote in die eerste message is dat nou echt van QO of niet, omdat je in laatste message weer zegt dat er niks wordt berekend

Maar nu ik er ff goed over na heb gedacht, is het met die nieuwe 14 cijferige nr's nietzo dat het heel anders gaat, dus dat 10 cent er idd niet meer bijkomt per keer

HELP US OUT !!

• Jasper
De 1ste quote in mijn 1ste bericht is ook van QO, maar een quote uit een meeltje wat ik van hun kreeg. De 2 quote'jes uit mijn posting hierboven komen van hun site. Ik heb ze inmiddels zoals hierboven staat alweer gemeelt, dus daar horen we hopenlijk morgen en anders maandag meer over.

Over die 14cijferige nrs. De 1ste 4 zijn de cijfers van de carrier select via wie jij inbelt op hun 010 nr. Tele2 werkt bv ook via zo'n systeem. Bij hun is het zo dat je de 1ste tik aan de kpn betaald en de rest op je boord krijgt via hun eigen (tele2) rekening dus.
Het is maar net wat die carrier select toko's met de kpn hebben afgesproken...

Vanmiddag na een telefoontje met de kpn werd ik ook niet echt wijzer. Dat mannetje wat daar zat kende 1620 nog helemaal niet, alleen maar de carrier select 1602 (en dat is volgens mij tele2).

Verwijderd

Simpel toch, als dit doorberekend wordt op de nota laat je QOL het gewoon terugbetalen, anders is het gewoon contractbreuk.

• -MAD-
Als die 10 cent wel wordt berekend wordt dat een erg grote schadeclaim voor QO en stoppen ze straks weer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

• Animal_X
  • Laatst online: 16-03 21:49

Animal_X

Rodin

Mischien is het een idee dat iemand morgen(maandag) ff de helpdesk belt en de reactie dan hier post!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Jasper
Geen probleem, ik was toch sowieso van plan om te gaan bellen, als ik nog geen reply via email had gekregen that is.

Verwijderd

Als je goed gelezen hebt weet je dat je niet via de KPN inbelt. Vandaar dat je eerste die 1620 voor het inbelnummer moet zetten. Je belt dus via een carrier en die berekenen jouw telefoonkosten.
Maar algemeen bekend is dat de KPN en @$#$!@# bedrijf is en voor geen cent te vertrouwen is.

Dus houdt je rekening in de gaten!!

• Jasper
Als je goed gelezen hebt weet je dat je niet via de KPN inbelt.
Da's natuurlijk niet waar, aangezien je via je kpn lijn belt naar de carrier select.

Verwijderd

Grmbl.. moest 1 keer 10 keer inbellen voor ik er op zat...
Das dus gewoon 1 gulden
Nee hoor, je betaalt alleen maar als je verbinding hebt, dus of je nou 1x inbelt of pas na 300 keer verbinding hebt, dat maakt niks uit.

• Andante
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Uh, jongens...

Wij zelf zitten bij tele2 (1602)
en op onze KPN rekening staan geen 10 cent voor elk telefoon gesprek dat wij hebben gevoerd, ja op de tele2 rekening wel...

dus ik denk dat het wel mee valt met de kpn die 10ct berekend voor het inbellen naar QO

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 19:04
Tikkentellers zijn een beetje vreemde dingen die niet goed met Tele2 en QO overweg kunnen. Als je niet met kpn belt krijg je ook geen 10 cent starttarief. Dit geeft een tikkenteller echter wel an.

Tikkentellers rekenen ook niet per seconde af zoals de kpn nu wel doet.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Gelukkig maar. Ik kon het me ook al niet voorstellen. Dan ben je met 75,- helemaal niet goedkoper uit... Hopelijk dat alle andere startproblemen ook snel opgelost zijn.

Verwijderd

Uhm ipv die tikkenteller te blamen: ze geven het zelf toe?
Excuses voor de late reaktie.
Goede vraag! En je hebt gelijk. KPN rekent inderdaad die ene tik af per
belsessie.
Hier kunnen we helaas niets aan veranderen.
Bluh quote in een quote wil niet Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• -MAD-
Lees topic volgende keer eerst ff goed door diddel, die opmerking heb ik al gemaakt en Jasper reageerde daar weer op

Verwijderd

Gewoon 1 keer inbellen en de boel 365 dagen per jaar open laten staan. Kost maar een duppie dan...
Ga niet mekkeren over bereikbaarheid, want ik kan me niet voorstellen dat iemand flatstream neemt zonder ISDN...

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Het probleem is dat je elke 90 minuten word gedisconnect.

Koen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Akita

Verwijderd

Mad: maybe zou jij eens moeten lezen.

Jasper krijgt een bericht van Quickonline waarin ze toegeven dat er inderdaad 1 tik wordt gerekend. Vervolgens gaat Jasper verder onderzoeken en leest op de site dat ze daar wel beweren geen tikken te rekenen. De conclusie van Jasper is dus volgens mij dat QO de boel bedondert en helemaal niet zo gratis is als het doet beweren.

Dan komt echter Andante met beweren dat tele2 het niet rekent en plotseling blamed iedereen de tikkenteller.

Ik denk dat die tikkenteller wel klopt want Quickonline zegt het zelf ook. Vandaar dat ik de quote uit de eerste post nog een keer quote omdat anderen de hele topic NIET lezen.

Verwijderd

Kan iemand de helpdesk bereiken? Ik niet...

Verwijderd

ik kan ze ook niet bereiken .
dat mogen ze wel beter maken.
voor 50 cent per min mag je toch wel watverwachten.

• Morgoth
  • Laatst online: 15-03 13:05
Ik heb ff een mailtje gestuurd met een link naar deze thread....

ben benieuwd :)

• Morgoth
  • Laatst online: 15-03 13:05
Goed nieuws! Hier een antwoord op een mailtje van mij!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nee, echt geen EERSTE TIK!

-----Original Message-----
From: CENSUUR :) :) :)mailto:morgoth.vliet@hccnet.nl]
Sent: Wednesday, September 06, 2000 3:50 PM
To: info@quickonline.nl
Subject: flatstream: starttarief of niet?

Geachte heer/mevrouw,

Zoals u hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41255 kan lezen is er nogal verwarring of er nou een starttarief word gerekent. Ik dacht op uw site te lezen van niet. Maar iemand had naar u een mailtje gestuurd en daar kreeg hij het antwoord van wel. De vraag is nou of kpn voor het bellen naar een carrier select nummer een starttarief berekent of niet?

Met vriendelijke groet,

CENSUUR :) :) :) :)[/quote]

Verwijderd

nevermind :)

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

IEDEREEN MOET DEZE REACTIE NIET MISSEN
FLATSTREAM KOST NIETS NIETS NIETS EN ZIT NOU NIET ZO TE ZEUREN HEB EEN EMAIL GESTUURD EN LEES

Uw vraag betreft Flatstream (flatrate internet)?
- antwoord in dat geval: nee u betaalt geen inbelkosten, deze zijn verrekend
in het maandtarief

Uw vraag betreft Quickstream (gratis internet)?
- antwoord in dat geval: ja u betaalt inbelkosten, deze zijn gelijk aan het
kpn tarief voor lokaalinbellen

ZO EN NU MOND HOUDEN

• Jasper
Gaat het?

Verwijderd

Volgens mij moet ie een pilletje.

Of een nieuwe knoppenplank :)

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-03 13:20

uibeltje

Idiotheque

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ZO EN NU MOND HOUDEN[/quote]Beetje rustig aan hè! We willen hier normaal discussieren en mensen zoals jou hebben we dus niet nodig.
Pagina: 1