Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[P&W]verkeerd begrepen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• stean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 19:07
mijn topic:
[topic=412321/1/75]

is dus gesloten. en ik kreeg als argument dat het te simpel zou zijn. Nu heb ik de faqs gelezen en verder gezocht maar nu zie ik zelf een heleboel topics die dan ook dicht kunnen...

Nu mijn vraag:
Mag het zo zijn dat door de "te weinig" hebbende kennis van een topicstarter een topic wordt gesloten, ondanks dat de vraag verkeerd is begrepen door de mensen die het lezen? :?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wil je asjeblieft een paar topics lezen in LA (hier dus) die hier over gaan. Ik zal ff wat links voor je zoeken:

btw sorry dat het zo knorrig uitkomt, maar kijk er ajb ff naar...de mods worden er een beetje moe van (geloof ik)

Betreft te laag/hoog niveau W&G P&W

Worden jullie mods niet moe..

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 15 februari 2002 13:48 schreef stean het volgende:
is dus gesloten. en ik kreeg als argument dat het te simpel zou zijn. Nu heb ik de faqs gelezen en verder gezocht maar nu zie ik zelf een heleboel topics die dan ook dicht kunnen...
mbravenboer heeft/had het idee dat het je wel moet lukken met wat documentatie over array's in VBscript.

Dat andere topics niet op slot gaan is geen argument om het jouwe open te houden. Dat geeft danwel aan dat die topics niet opvielen, danwel dat die toch in een andere "vraag klasse" vallen.
In de meeste gevallen geldt het eerste ;)
Nu mijn vraag:
Mag het zo zijn dat door de "te weinig" hebbende kennis van een topicstarter een topic wordt gesloten, ondanks dat de vraag verkeerd is begrepen door de mensen die het lezen? :?
Er wordt inderdaad een basis kennis verwacht.

Als je vraag verkeerd begrepen is, is ie dan niet gewoon verkeerd gesteld? Je moet je vraag zo duidelijk mogelijk stellen en liefst voorzien van voldoende voorbeelden voor het gewenste resultaat met de gegeven invoer (indien van toepassing) etc etc.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Er wordt inderdaad wel wat basiskennis verwacht, maar ik vind dat er soms wel wisselvallig gemodereerd wordt.

Waarom werd dit topic bv niet gesloten:

[topic=411779/1/25]

https://fgheysels.github.io/

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 15 februari 2002 15:01 schreef whoami het volgende:
Er wordt inderdaad wel wat basiskennis verwacht, maar ik vind dat er soms wel wisselvallig gemodereerd wordt.

[topic=411779/1/25]
ik heb in dat topic gereplied
daarin staat de reden :)

maar stean je bent al een nieuw topic begonnen zag ik, dus waarom nog deze discussie

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 15:01 schreef whoami het volgende:
[topic=411779/1/25]
Dat komt omdat D2k zelf nog onder het niveau van de topicstarter zit :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS