Ik van plan om dit te komen omdat ik heel veel films heb op cd-rom en dvd. Wat zijn hiervan nou de nadelen en voordelen want het ziet er wel allemaal geweldig uit maar is de geluid wel goed en het beeldkwaliteit, omdat het toch draadloos is.

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Verwijderd
Wel een goed idee dit!Op zondag 17 februari 2002 19:06 schreef wissman het volgende:
Ik heb gewoon een utp kabeltje van de computer naar de tv gelegd (ongeveer 15 meter) en ik heb een heel mooi beeld.
Ik gebruik 2 paren voor het geluid (1 voor het rechter kanaal en 1 voor het linker kanaal) en de andere 2 paren gebruik ik voor het s-video signaal, werkt perfect en is niet duur. En als je een netwerkje hebt is het helemaal makkelijk, want dan maak je gewoon twee kabeltjes met aan 1 kant een rj45 stekker en aan de andere kant het s-video plugje en de twee tulp pluggen en klaar is kees.
Theo.
Verwijderd
Verwijderd
Even op mijn reactie terug komen.Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:04:
Top spul.
Werkt bij mij beter dan een kabel, qua kwaliteit en qua gemak.
om maar met de spreekwoordelijke deur het huis in te vallenVerwijderd schreef op 17 februari 2002 @ 19:06:
Ik heb gewoon een utp kabeltje van de computer naar de tv gelegd (ongeveer 15 meter) en ik heb een heel mooi beeld.
Ik gebruik 2 paren voor het geluid (1 voor het rechter kanaal en 1 voor het linker kanaal) en de andere 2 paren gebruik ik voor het s-video signaal, werkt perfect en is niet duur. En als je een netwerkje hebt is het helemaal makkelijk, want dan maak je gewoon twee kabeltjes met aan 1 kant een rj45 stekker en aan de andere kant het s-video plugje en de twee tulp pluggen en klaar is kees.
Theo.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq