Toon posts:

S.M.A.R.T. vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al effe gezocht, maar het is me niet helemaal duidelijk of je in geval van problemen een mededeling krijg tijdens het posten, of dat je onder Windows een programma'tje moet installen die dit uitleest uit de BIOS.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:50

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Uit ervaring :( :( kan ik je vertellen dat je tijdens het posten al een melding krijgt dat er iets mis is.

Vertrouw er echter niet compleet op, want ik heb ook een keer een schijf gehad, die stuk ging, tewijl smart zei dat er niks mee aan de hand was.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Fvdlaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-04 15:47
Ja, maar er kan natuurlijk ook iets fout gaan na het POSTen, dan kun je wel een Windows programmaatje gebruiken.

Verwijderd

Je kan je S.M.A.R.T.-informatie lezen met een aantal programma's zoals Speedfan of Dtemp. Asl je daar even op Googelt vind je zo een site om het te downloaden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Andere bekende programma's die dat kunnen zijn EZ-SMART en DriveShield en SMARTMonitor.

Virussen? Scan ze hier!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik had eens dat SMART aangaf dat de schijf zo ongeveer verrot was, maar draait nog steeds perfect en ook geen probs mee gehad in het verleden... k vertrouw t niet zo

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 16:16 schreef Henno het volgende:
Ik had eens dat SMART aangaf dat de schijf zo ongeveer verrot was, maar draait nog steeds perfect en ook geen probs mee gehad in het verleden... k vertrouw t niet zo
Zou andersom ook voor kunnen komen? Dat de schijf inderdaad verrot gaat en smart zegt: Mooi schijfje hoor! ??

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 16:07

Snijkoek

Metal up your ass

Ja dat komt ook wel voor... Maar meestal heeftie wel gelijk... :(
Pagina: 1