Ik heb in overleg met een aantal betrokken partijen een lijstje samengesteld voor het remodelen van mijn hele systeem.
Er moet een nieuw moederbord komen, met uiteraard een nieuwe processor, koeler, geheugen (DDR) en een nieuwe voeding. Alvorens dit aan te schaffen ben ik op zoek naar ervaringen en / of meningen van de gebruikers van dit forum.
Ik heb gekozen voor het volgende:
Processor:
AMD Duron, 1,0 GHz (89 Euro)
Moederbord:
MSI K7T266A Pro 2 Socket A met DDR en onboard Audio (167 Euro)
Koeler:
Coolermaster 60 x 80 mm, AMD Socket A, 1,4 GHz / 1900+ (16 Euro)
Geheugen:
Dane-Elec Dimm 128Mb DDR SDRAM, PC2100 (59 Euro)
Voeding:
Silent Systems ATX voeding, 250 Watt (55 Euro)
Met deze componenten kom ik op een totaalbedrag van 386 Euro (ca. 850 gulden) en dat is ook precies mijn budget.
De eisen die ik stel aan een systeem zijn niet extreem hoog, maar ik wil wel voorlopig even vooruit kunnen.
Iemand ervaring met een van deze componenten? Of misschien iets negatiefs/positiefs opgevangen in de wandelgangen?
Ik hoor het graag!
Sha-Baz
Er moet een nieuw moederbord komen, met uiteraard een nieuwe processor, koeler, geheugen (DDR) en een nieuwe voeding. Alvorens dit aan te schaffen ben ik op zoek naar ervaringen en / of meningen van de gebruikers van dit forum.
Ik heb gekozen voor het volgende:
Processor:
AMD Duron, 1,0 GHz (89 Euro)
Moederbord:
MSI K7T266A Pro 2 Socket A met DDR en onboard Audio (167 Euro)
Koeler:
Coolermaster 60 x 80 mm, AMD Socket A, 1,4 GHz / 1900+ (16 Euro)
Geheugen:
Dane-Elec Dimm 128Mb DDR SDRAM, PC2100 (59 Euro)
Voeding:
Silent Systems ATX voeding, 250 Watt (55 Euro)
Met deze componenten kom ik op een totaalbedrag van 386 Euro (ca. 850 gulden) en dat is ook precies mijn budget.
De eisen die ik stel aan een systeem zijn niet extreem hoog, maar ik wil wel voorlopig even vooruit kunnen.
Iemand ervaring met een van deze componenten? Of misschien iets negatiefs/positiefs opgevangen in de wandelgangen?
Ik hoor het graag!
Sha-Baz