Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TF-access verschilt per thema :?

Pagina: 1
Acties:

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
FAQ: De toegangseisen voor het Thema Forum verschillen pèr thema.

Lijkt me nogal vaag als je de ene keer wel toegang hebt en de andere keer niet, bij wijze van spreken.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Misschien dat ze er een keer iets onzinnigs doorheen gooien waardoor je ineens HK toegang moet hebben om in het TF te komen :P

Anders zou ik het ook niet weten :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 15 februari 2002 12:33 schreef OProg het volgende:
Misschien dat ze er een keer iets onzinnigs doorheen gooien waardoor je ineens HK toegang moet hebben om in het TF te komen :P
Lijkt me ook.. (dat kan ik me tenminste nog wel herinneren van het TF-draadje met ideeen!)

En is eigenlijk ook niet meer dan logisch, als er HK-achtige topics komen, en je zou de huidige toelatings-eisen handhaven dan klopt er natuurlijk ook iets niet ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Ga d'r vanuit dat normaal om SG-toegang gaat. Om niet vastgepint te zitten op SG-Access het 'verschillen per thema' erin gezet :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je had eerst ook wel toegang tot de verkiezingstopics en examenfora enzo, en nu zetten we op die perioden het thema forum gewoon open. Verder verandert er niets

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik dacht al dat iemand zou gaan uitzoeken wat voor soort topics je doorgaans opent ;)

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1