Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Toch beter zoeken, want dan vind je veel meer.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
het schermpje is ongeveer 7 bij 5 cm.
ik denk dat je zoiets zoekt?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

LCD 6.4" VIDEO MODULE
High resolution. * 6.4" LCD flat screen color display module * Works on a standard composite video signal from any video card with "s" video out, VCR, video camera, video game, or navigation system * Ideal for mounting in seat backs or custom built enclosures. Specifications: * 12 VDC, 750mA * Resolution (dots): 960 (Hor.) x 234 (Vert.) = 224,640 * Overall dimensions (mm): 156.3 W x 119.8 H x 14.3 D * Active area (mm): 130.6 W x 97.3 H * Controls for brightness, color and tint * Net weight: 3/4 lbs.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Op vrijdag 15 februari 2002 12:24 schreef marco899 het volgende:
[topic=411674/1/25]
Toch beter zoeken, want dan vind je veel meer.
let eens op luitjes...Op vrijdag 15 februari 2002 12:31 schreef Falcon het volgende:
ik heb zelf een lcd-schermpje (kleur) uit zo'n sony mini-tv gesloopt, ik moet deze nog inbouwen, maar ik denk dat deze erg geschikt is, kun je zo aansluiten op je video out.
het schermpje is ongeveer 7 bij 5 cm.
ik denk dat je zoiets zoekt?
heb jij al wel eens een tv-out zien werken voordat windows opgestart is
Op vrijdag 15 februari 2002 12:15 schreef mkleinman64 het volgende:
Nu ben ik op zoek naar een 6" - 10" TFT schermpje (met vgaaansluiting). Ik heb simpelweg niet de ruimte om een CRT monitor te plaatsen en werken met proggies als VNC is leuk maar daarmee kan ik het bios niet mee wijzigen bij een reboot
Eh ja ik welOp vrijdag 15 februari 2002 12:38 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
[..]
let eens op luitjes...
[..]
Je ziet gewoon het opstartscherm enzo.
Als er geen monitor op aangesloten zit pakt ie automatisch de video-out.
Verwijderd
En het lijkt dan net alsof je midden in de film zit dan er naar zit te kijken.
LOLOp vrijdag 15 februari 2002 13:00 schreef Matroxcool het volgende:
Ja, bij een noodstop zie je het schermpje dan heel even van dichtbij.
En het lijkt dan net alsof je midden in de film zit dan er naar zit te kijken.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
http://www.xs4allnl/~brain/barebone zijn wat pics en (irrelevante) tekst van de barebone die k heb.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Dat mag geen probleem zijn!Op vrijdag 15 februari 2002 12:56 schreef _AscII_ het volgende:
en nu maar hopen dat z'n barebone systeem tv-out heeft...
Een goeie Tweaker weet ook dat ie van zijn VGA-aansluiting heel gemakkelijk met een koppelstukje (zelfbouw!) een TV-out kan maken...
Voor de liefhebbers zal ik dit weekend ff t sschemaatje opzoeken.
Euhm.. ja... ik heb een of ander VGA 2 TV kassie vanOp vrijdag 15 februari 2002 12:38 schreef _AscII_ het volgende:
let eens op luitjes...
trust ofzo.. werkt gewoon ipv een monitor. weet de PC
helemaal niets van. Ziet ze nog steeds wel te koop
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Graag!!Op vrijdag 15 februari 2002 16:23 schreef RCy2k het volgende:
[..]
Dat mag geen probleem zijn!
Een goeie Tweaker weet ook dat ie van zijn VGA-aansluiting heel gemakkelijk met een koppelstukje (zelfbouw!) een TV-out kan maken...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
kan je niet gewoon een tft schermpie uit een oude laptop slopen en deze dan zo aansluiten dat ie gewoon op je videokaart kan
Helaas.... daar zijn ook al een paar topics over...en dat werkt dus niet (makkelijk).Op vrijdag 22 februari 2002 20:42 schreef Rave17 het volgende:
Ik zat te denken:
kan je niet gewoon een tft schermpie uit een oude laptop slopen en deze dan zo aansluiten dat ie gewoon op je videokaart kan????
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Dat klinkt ergOp vrijdag 15 februari 2002 16:23 schreef RCy2k het volgende:
[..]
Verwijderd
Nou... Koppelstukje is een beetje overdreven. Je hebt toch een PAL/NTSC encoder nodig met bijbehorende passieve rommel.Op vrijdag 15 februari 2002 16:23 schreef RCy2k het volgende:
[..]
En nog belangrijker: een driver. En raad eens wanneer die geladen word? Juist ja...
Verwijderd
~Heb me bakpin al uit het stofgehaaldOp zaterdag 23 februari 2002 13:39 schreef DaBit het volgende:
[..]
Nou... Koppelstukje is een beetje overdreven. Je hebt toch een PAL/NTSC encoder nodig met bijbehorende passieve rommel.
En nog belangrijker: een driver. En raad eens wanneer die geladen word? Juist ja...
Ben demijne al aan't opwarmenOp zaterdag 23 februari 2002 21:57 schreef Bubble_joey het volgende:
[..]
~Heb me bakpin al uit het stofgehaald![]()
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
En, al gevonden?Op vrijdag 15 februari 2002 16:23 schreef RCy2k het volgende:
Ahum, als je geen driver hebt dan krijg je standaard toch beeld (Anders kan je de BIOS toch niet in enzoOp zaterdag 23 februari 2002 13:39 schreef DaBit het volgende:
[..]
Nou... Koppelstukje is een beetje overdreven. Je hebt toch een PAL/NTSC encoder nodig met bijbehorende passieve rommel.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Op je monitor wel ja. Textmode is in principe 720x400 @ 70Hz. En normale TV's werken met een verversingsfreq van 25Hz interlaced, dus 50 halve beelden/sec.Op zondag 24 februari 2002 15:45 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Ahum, als je geen driver hebt dan krijg je standaard toch beeld (Anders kan je de BIOS toch niet in enzo![]()
)(Weekend Zeker?)
Je hebt dus een driver nodig die de VGA pixeltiming registers herprogrammeert. Eerder krijg je geen beeld uit je eenvoudige convertertje (er zijn ook converters die een heel beeld capturen en converteren: die geven wel meteen beeld. Maar die zijn p-r-i-j-z-i-g)
Wat VGA->TV betreft: als je tevreden bent met zwart/wit, dan is zo'n apparaatje te bouwen met een stuk of 4 weerstanden, een condensator en een transistor (RGB naar Y mengen d.m.v. 3 weerstanden, en van de syncs een composite sync maken die via een transistor het CVBS out signaal naar 0V trekt).
Wil je kleur, dan word het complexer, en kun je beter gebruik maken van een encoder-IC. Ik heb hier nog wel iets liggen gebaseerd op een Motorola chippie van een eurootje of 5.