Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Staat het volume van die gold niet gewoon veel zachter? Of misschien had je je versterker eerst aan de speaker-out en nu aan de line-out?Op vrijdag 15 februari 2002 12:05 schreef DeathKnight het volgende:
Ik had eerst een AWE 64 en heb nu een AWE 64GOLD platium edition. Maar ik moet m'n versterker veel harder zetten om nog een beetje volume te krijgen. Ook klinkt het minder vol, weet iemand misschien een oplossing daarvoor?
Always outnumbered, never outgunned!
Zit geen voorversterker op de GOLD versie, je hoort nu echt het puure geluid, en da's schrikken he
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Aha. Ik d8 dattie net zoals de AWE64VE (die ik heb) een line- én een spk-out had. 'k Zie nu ook dat dat niet het geval is.Op vrijdag 15 februari 2002 13:51 schreef Wallie het volgende:
Zit geen voorversterker op de GOLD versie, je hoort nu echt het puure geluid, en da's schrikken he
edit:
Maar waarschijnlijk had je'm dan toch aan de spk-out hangen en nu dus aan de onversterkte line-out. Je kunt verder vrij weinig doen om het volume wat op te krikken (of je zou een versterkertje tussen de soundcard en je versterker moeten zetten, maar ik denk dat je beter het volume van je huidige versterker wat verder open kunt zetten).
Maar waarschijnlijk had je'm dan toch aan de spk-out hangen en nu dus aan de onversterkte line-out. Je kunt verder vrij weinig doen om het volume wat op te krikken (of je zou een versterkertje tussen de soundcard en je versterker moeten zetten, maar ik denk dat je beter het volume van je huidige versterker wat verder open kunt zetten).
En ja, dat was ik onder Keizer's account.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ik heb in winamp bij Waveout plugin m'n Output Device van Wavemapper naar AWE 65 Gold veranderd.. nu klinkt het al een stuk beter.. maar het klopt idd, want op m'n ouwe kaart had ik idd 2 uitgangen.. die ene was een stuk harder en die gebruikte ik altijdOp vrijdag 15 februari 2002 14:08 schreef Flotter het volgende:
[..]
Aha. Ik d8 dattie net zoals de AWE64VE (die ik heb) een line- én een spk-out had. 'k Zie nu ook dat dat niet het geval is.
edit:
En ja, dat was ik onder Keizer's account.
Thanx voor de info iig
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
wavemapper pakt toch gewoon het default output device, wat in dit geval de live dus gewoon is? hoe kan je geluid daar nu op vooruit gaan dan
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik heb even je topictitel wat zachter gezet...
Ten eerste heb ik geen live en ten tweede ik snap het idee ook niet helemaal. Wel dat het beter klinktOp vrijdag 15 februari 2002 19:10 schreef P5ycho het volgende:
wavemapper pakt toch gewoon het default output device, wat in dit geval de live dus gewoon is? hoe kan je geluid daar nu op vooruit gaan dan
hmmm ik heb zelf live, daarom was ik ff verward. maarre... het geluid moet identiek zijn.Op vrijdag 15 februari 2002 20:54 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen live en ten tweede ik snap het idee ook niet helemaal. Wel dat het beter klinkt
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
is dat trouwens weer iets nieuws een AWE64Gold Platinum
ik denk dat je AWE64 Gold bedoelt en een beetje in de war bent met de audigy
Foutje bedankt..Op zaterdag 16 februari 2002 15:36 schreef BurningSheep het volgende:
is dat trouwens weer iets nieuws een AWE64Gold Platinumik denk dat je AWE64 Gold bedoelt en een beetje in de war bent met de audigy
Pagina: 1