Toon posts:

Creative Savage 4 en Win 2000+games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai win 2000 met een Creative savage 4 erin....
Ik heb de drivers gedownload en geinstaleerd..Werkt perfect.
Mooi beeld alles top...

Maar in geen enkel spel word hij gedetecteerd als 3dkaart.....
Dus geen hardware versnelling...en mijn AMD k6/2 500mhz heeft dat wel nodig voor een enigsinds aardig beeld...

Met mijn oude voodoo1 kaart moest ik 3dfx instaleren geloo f ik..Hoe werkt dat met deze kaart? Wat moet ik doen ?

Somige games vragen om open GL..maar dat ondersteunt de kaart wel..maar de meegeleverde GL driver gaan maar tot win 98....wat nu????? Help?

<edit> van hoer naar hoe!!(thnx xsence-ecs )</edit>

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 11:58 schreef Gaaro_Ass het volgende:
Met mijn ouder voodoo1 kaart moest ik 3dfx instaleren geloo f ik..[Hoer] werkt dat met deze kaart? Wat moet ik doen ?
^^^^^^

Hoer werkt dat met deze kaart? lol, goeie vraag voor als je naar de hoere gaat..

je moet even verder zoeken naar drivers denkik, enne heb je de laatste directx geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de allerlaatste drivers can Creative.com dus gewoon de drivers voor windows En directx 8.1 geloof ik,....

Heb ik nog meer drivers nodig?

Verwijderd

Ik weet dat voor sommige kaarten onder quake opengl geinstalleerd moet worden enz.. je kan proberen dat te installen.. en te kijken wat ie daarna doet.

Ten tweede zou ik als ik jouw was even kijken wat de minimale systeem eisen zijn van die kaart, misschien heeft je cpu niet genoeg power om hem te laten knallen.. dat zou ook nog kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik open GL voor Win 2000 ??????
Op opengl.net vind ik alleen maar open Gl voor win 95 en 98

anyone???

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:33
Ehm, wat dacht je van nieuwe drivers van https://archive:archive@ranger.s3graphics.com

of die van Sigma:
http://www.jgc.homeip.net/news.php?newsid=127

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen, ik ga het nu proberen.....je hoort van mij
Pagina: 1