Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
[edit]
Mjah D2k, volgens mij is de FAQ in dit geval niet van toepassing
Dat is volgens mij het CF als ik mij niet vergis.
Het ging dus over een eigengemaakt proggie.
Maar wat deed dat proggie dan?
nee is naar /46 verplaatst, TrashCan.
In het leven geroepen omdat normaal gesproken alles naar HK ging.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Waarom staat er dan /25 achter?Op vrijdag 15 februari 2002 11:46 schreef LuNaTiC het volgende:
/25 is het Thema Forum dus lijkt me sterk
nee is naar /46 verplaatst, TrashCan.
In het leven geroepen omdat normaal gesproken alles naar HK ging.
Dat is het aantal posts per pagina.Op vrijdag 15 februari 2002 11:48 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan /25 achter?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
/25 = 25 reakties per pagina
(bij mij staat er /1/100
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
25 replies per pageOp vrijdag 15 februari 2002 11:48 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
edit: oke, te laat
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Omdat die schat 25 post/pag ingesteld heeft.Op vrijdag 15 februari 2002 11:48 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
edit: hoooly fuck, dat is wel erg te laat
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
kan ook /50 of /100 zijn
wat een kutstreek b.t.w. ik had gewoon ff mijn homesite gepost met de vraag wat men van mijn programma vond. Het ging om een bordspel die je dan via internet tegen elkaar kon spelen, nog speciaal bijgezet dat het geen spam was maar gewoon vragen om een mening. Maar er zijn dus weer mensen die dat anders zien
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Het was of spam, of een sitecheck. En die mogen AFAIK niet
(topicje weer open