Hoe maak je een screenshot in Linux?
Ook gewoon printscreen?
Zo ja, in welk progje moet ik hem zetten, paste dut ie niet
Ook gewoon printscreen?
Verwijderd
Dank u, werkt perfectOp vrijdag 15 februari 2002 12:01 schreef Sacrine het volgende:
als je kde hebt is er het progje: ksnapshot. Gewoon intypen in console
Bij mij staat hij niet, maar met snapshot zegt hij:Op vrijdag 15 februari 2002 12:09 schreef stiena het volgende:
hmmz bij mij staat ie daar wel bij![]()
[afbeelding]
heb je een andere dir geprobeert? misschien dat je niet genoeg rechten hebt om een file in de geselecteerde dir te schrijven..Op vrijdag 15 februari 2002 12:17 schreef Erazzzer het volgende:
[..]
Bij mij staat hij niet, maar met snapshot zegt hij:
KSnapshot was unable to save the inmage to <blalba>
Verwijderd
1
| import -window root naamvanplaatje.extensie |
Verwijderd
nee op mijn server dus zonder XOp vrijdag 15 februari 2002 13:32 schreef Newjersey het volgende:
in console
code:
1 import -window root naamvanplaatje.extensie
die post was niet voor jou bedoelt... voor de topicstarterOp vrijdag 15 februari 2002 14:07 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
nee op mijn server dus zonder X
Waarschijnlijk antieke versie van The GimpOp vrijdag 15 februari 2002 12:09 schreef stiena het volgende:
hmmz bij mij staat ie daar wel bij![]()
[afbeelding]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
xwd -out fileOp vrijdag 15 februari 2002 11:40 schreef Erazzzer het volgende:
Hoe maak je een screenshot in Linux?
Ook gewoon printscreen?
cat /dev/vcsa1 > bestand.asciiOp vrijdag 15 februari 2002 13:24 schreef DJ_PP het volgende:
hoe maak btw console screenshots?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
setterm -dump tty -file filename is net even wat netter denk ikOp vrijdag 15 februari 2002 15:22 schreef mithalph het volgende:
[..]
cat /dev/vcsa1 > bestand.ascii
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.