BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Maar je moet het zelf weten, het gaat meestal wel goed
Waarom niet? Doen we dagelijks hier.. is no problemOp vrijdag 15 februari 2002 11:34 schreef (roh)violator het volgende:
Ik zou het eigenlijk maar niet doen
Als je het doet, let dan wel ff op je resolutie.
Niet dat je bijvoorbeeld een 21" 1600x1200 swapt met een 15" zonder vantevoren de resolutie aan te passen, want daar kill je em gelijk mee dan
/me heeft daar ervaring mee
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
ik heb UTFS al geraadpleegd, evenals de FAQ, maar ik heb er nix over kunnen vinden.
/quote]
LOL. Wat heb je geraadpleegd?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
dankuwel !
enneh, dinictus (of whatever), UTFS = Use The Fucking Search... het GoT Handboek
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Kan wel, laatst nog bij iemand meegemaakt waar de monitor niet beveiligd was tegen te hoge resoluties.Op vrijdag 15 februari 2002 11:38 schreef wielhelm het volgende:
over die resolutie, volgens mij doet ie het gewoon niet, maar dat je je monitor zou killen lijkt me niet.
Dan is het klik en er de monitor is dood (maar dat is alleen met de oudere monitoren, geloof dat de alle 17" en de meeste 15" hier al geen problemen meer mee geven. een flink aantal 14"s trouwens ook niet).
Een oudere monitor kun je inderdaad killen door er een veel te hoge resolutie op te zetten. Moderne schermen zijn beveiligd tegen dat soort geintjes en gaan gewoon op zwart, maar (hele) ouwe schermen kun je ermee vernielen.Op vrijdag 15 februari 2002 11:38 schreef wielhelm het volgende:
over die resolutie, volgens mij doet ie het gewoon niet, maar dat je je monitor zou killen lijkt me niet.
Nou, ik ken wel iemand. Zijn dure pinnacle kaart.. tztst! En kapot is ie.Op vrijdag 15 februari 2002 11:35 schreef /downtime/ het volgende:
Officieel mag het geloof ik niet maar ik heb nog nooit gehoord van iemand bij wie het mis ging.
Ik zou het niet doen.
Twinkil
joh, ik loop hier al wat langer rond hoor.Op vrijdag 15 februari 2002 11:41 schreef Mad-Cow het volgende:
enneh, dinictus (of whatever), UTFS = Use The Fucking Search... het GoT Handboek
Wat ik bedoel is dat het een beetje vaag is om te zeggen:
"ik heb de use the fucking search al gebruikt"
"ik heb de search gebruikt" lijkt me normaler. Daarom ff mijn remark.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Monitoren zijn zeker hot-swapable.
Verwijderd
Verwijderd
maar die zijn wel verrekte duurOp vrijdag 15 februari 2002 19:37 schreef frisian het volgende:
Er waren, en misschien zijn ze er nog steeds, monitorswitches in de handel. Dus schakelend van de ene naar de andere monitor.
Maar goed dat ik het ff zie, ik organiseer morgen een LaNNetje, en ik heb geen monitor voor mn server, en als het nodig is hoef ik dus niet moeilijk te doen
Verwijderd
Al sinds ik met computers bezig ben (en dat zijn echt wel heel wat jaren) doe ik een monitor gewoon wisselen als het moet. Er is absoluut nog nooit iets gebeurd in mijn geval.Op vrijdag 15 februari 2002 20:00 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
maar die zijn wel verrekte duurKan je beter een 15''je kopen imo
Maar goed dat ik het ff zie, ik organiseer morgen een LaNNetje, en ik heb geen monitor voor mn server, en als het nodig is hoef ik dus niet moeilijk te doen
Lijkt me sterk dat het bij jouw anders zal zijn.
Niet druk maken dus, gewoon doen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Sindsdien heb ik jaren braaf de pc uitgezet als ik van monitor wisselde, echter sinds de ± P1 kan je wel hotswappable van monitor verwisselen..
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Hmmm, mijn XT'tje vind het prima als je de monitor uitzet, loskoppelt, weer vastmaakt en aanzet...Op vrijdag 15 februari 2002 21:41 schreef La_Pazz het volgende:
In het tijdperk van de XT en AT ging de videokaart op zwart als je de monitor lostrok en later er weer op. De videokaart merkte dat de monitor weg was en ging op zwart, ook nadat je de monitor weer aansloot.
Oud, maar nog zeker niet gaar. Wel nutteloos