Op een NT 4.0 server moet ik een HP laserjet 1200n installeren. Hiervoor moet ik eerst een hp standard tcp\ip print port installeren bij poorten. Ik denk dat dit een printserver is. Wanneer ik deze op de cd aanwijs zegt nt: plaats de Windows NT server cd-rom. Wanneer ik deze plaats kan hij de benodigde bestanden niet vinden. Hoe installeer ik deze poort????????????
Je moet uiteraard wel de I386 dir op de CD aanwijzen.
Daar staat "HPMON.DL_" ofzo, dat bestand willie hebben.
Daar staat "HPMON.DL_" ofzo, dat bestand willie hebben.
Het is wel gelukt om een poort toe te voegen maar niet de hp standard tcp/ip port. Godver......
Verwijderd
daarvoor moet je ook HP jetadmin voor NT4.0 hebben!
als je hem wil hebben stuur een mailtje naar a.kamphuis@non.nl dan mail ik hem je wel ff, omdat ze hem van de HP site af hebben gehaald
als je hem wil hebben stuur een mailtje naar a.kamphuis@non.nl dan mail ik hem je wel ff, omdat ze hem van de HP site af hebben gehaald
Daar heb je niet perse Jetadmin voor nodig, de standaard TCP/IP printer port werkt ook prima.
Verder zou ik niet Jetadmin gebruiken maar de vervanger daarvan.
Verwijderd
ik heb de laatste tijd HEEL VEEL gestoeid met printers onder NT4.0 server omgevinngen, en idd voor tcp/ip printing is het niet nodig, maar hij vraagt om een HP tcp/ip printing, en da's het verschil.Op vrijdag 15 februari 2002 11:52 schreef vassago het volgende:
Daar heb je niet perse Jetadmin voor nodig, de standaard TCP/IP printer port werkt ook prima.
De jetadmin die ik heb, werkt perfect, en zeer stabiel.
Pagina: 1