Kan iemand mij wat vertellen over deze types (me pa had die dingen nog staan)?? het betreft een versterker en tuner, of weet iemand de site van sansui???? ik heb nog helemaal nix gevonden
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Ik heb ook een AU 4900, ook van m'n pa
Ik moet zeggen dat ie voor z'n leeftijd (productie jaren 1977 - 1979) nog een best aardig geluid geeft, al is er natuurlijk beter.
Ik heb een tijdje geleden ook informatie gezocht over deze versterker, en via google vond ik toch aardig wat informatie. Zoek daar dus eens
Ik moet zeggen dat ie voor z'n leeftijd (productie jaren 1977 - 1979) nog een best aardig geluid geeft, al is er natuurlijk beter.
Ik heb een tijdje geleden ook informatie gezocht over deze versterker, en via google vond ik toch aardig wat informatie. Zoek daar dus eens
http://www.classicsansui.com/images/Literature/Brochure-1977/big/sansui7.jpg
rechts onderaan staat wat info over die serie (moeilijk te lezen)
het zijn mooie versterkers, maar ik vond de au 9900 wat weinig vermogen hebben ivm andere versterkers en latere series (au 719)..
maar het zijn zeker geen slechte versterkers...

wel goed zelfs denk ik, voor oude hifi..
rechts onderaan staat wat info over die serie (moeilijk te lezen)
het zijn mooie versterkers, maar ik vond de au 9900 wat weinig vermogen hebben ivm andere versterkers en latere series (au 719)..
maar het zijn zeker geen slechte versterkers...
wel goed zelfs denk ik, voor oude hifi..
Ik heb de au 5900: goede amp, ben er wel blij mee.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Pagina: 1