Sennheiser HD497 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:50
Zijn er hier mensen die de Sennheiser HD497 hebben? Ik ben nml op zoek naar een goede koptelefoon in die prijsklasse (+- EUR 70) voor zowel portable gebruik (Discman) en thuisgebruik (aan de computer). Muziek voorkeur gaat uit naar klassiek.

• JungleJim
niemand die een Sennheiser HD497 heeft?

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Sorry, alleen een HD470 (+- 55 euro. minder in sommige zaken)

Verwijderd

heb em niet, maar wel even naar geluisterd tijdje trug. vind em niet zo speciaal, zit ook niet erg lekker. zou persoonlijk voor een Philips in die prijsklasse gaan (HP890? of anders de 840), klinken wat warmer, voelen een stuk steviger aan en zijn bijzonder comfortabel. de 497 schijnt wel een goeie te wezen, vast geen miskoop wat geluid betreft..

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-03 13:57

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb deze nooit gehoord. Ik luister nu met een HD450II en die bevalt al jaren errug goed.

Verwijderd

Speakers en dus ook koptelefoons zijn erg persoonlijk. De een houd van veel bas de ander van veel hoog etc etc. Ik zou als ik jou was deze koptelefoon ergens te beluisteren.
Wat ik hoor en weet moet de Senheiser wel een van de betere koptelefooons zijn.
Succes :)

• JungleJim
Ernaar luisteren zal ik zeker doen. Anyway, bedankt voor de tips!

Verwijderd

Ik heb hem net gekocht en hij zit mij iets te strak om me bolle koppie :D
geluid heb ik niet echt kunnen testen maar ik reply later nog wel wat

• JungleJim
'k heb 'm inmiddels zelf al een tijdje :) Zit inderdaad wat strak, maar daar wen je wel aan. Mocht je er niet aan kunnen wennen, dan kun je'm altijd 'uitrekken' door de koptelefoon een tijdje op bijv. je computer kast (tower model) te zetten.

Wat geluid betreft ben ik erg tevreden. Hij klinkt erg helder en gedetailleerd, en de bas is niet te zwaar, maar zeker niet afwezig. Ik hoor nu details in m'n muziek die ik eerder niet hoorde. Prima koop dus, wat mij betreft!

Verwijderd

het geluid is echt perfect en dat strakke is ff wenne ja
en hij staat ook nog spacy :P
Pagina: 1