Op dinsdag 19 februari 2002 11:41 schreef PsyFlash het volgende:
Oke, ik zou hier nog wat vertellen over Orion burger, uit
deze draad.
Het enige minpunt is, dat het niet is aangeslagen en haast nergens meer te krijgen is
Wat heet niet aangeslagen !
Het spel is alleen maar in Engeland uitgegeven en is nergens te bestellen

(zover ik kan vinden)
Als je hem ooit wil
verkopen dan moet je het zeggen dan wil ik hem wel kopen.
Over je adventure, kun je misschien iets in mekaar klooien en er een screenshot van maken? Gewoon dat we een idee hebben wat voor engine het is. Ik leer momenteel programmeren op school, maar dat is echt te verwaarlozen vooralsnog.
Het programmeren gaan we niet zelf doen wij zijn puur bezig met het concept.
Ik werk zelf bij Infogrames en ik hoop dat ik met de contacten die ik hier op doe het vertrouwen kan winnen om in mij en Ghost (kameraad die ook mee helpt) te sponseren.
Ik kan zelf ook wel wat programmeren maar niet dit soort dingen (misschien later

).
Kijk anders ff naar het filmpje van Sheep Dog 'N' Wolf (GVD de naam begint nu wel lang te worden

) om te zien hoe het er ongeveer uit gaat zien
We gaan een uitgebreid verslag maken met welke figuren er in komen en de hoe de werelden eruit zien (Ghost kan redelijk tekenen

)
Ook gaan we een (flink) aantal puzzels bedenken en uittekenen/uitwerken
De reden waarom we hieraan begonnen zijn is omdat:
1 Er zijn te weinig (nieuwe) adventures
2 Ghost had een afstudeerprojekt nodig (cartoonschool

)
3 Hopelijk erg leerzaam
Op dinsdag 19 februari 2002 12:47 schreef BdR het volgende:
[..]
adventures ala larry/day of tentacle etc. kan je niet meer meer mee aankomen tegenwoordig, vindt ik.. het moet er een beetje goed uit zien
bijvoorbeeld met van die 360graden plaatjes zoals in
Myst maar dan, zoals je zei, met cartoon achtige omgeving zoals JtHM. Dat zou wel cool zijn..
[edit]
maar als het jullie lukt om die Sheep Dog 'n Wolf achtige engine te gebruiken (lijkt ook beetje op Jet Set Radio) zodat je een soort real-time-manga film hebt

das nog beter!
De reden waarom we de Sheep Dog 'n' Wolf engine willen gebruiken is omdat die van Infogrames is en dat ik ze misschien kan overhalen

(plus het is een coole engine)
Plus als we die engine kunnen gebruiken hoeven daar alleen maar nieuwe plaatjes ingevoegd worden.
(als ik eraan denk zal ik morgen een plaatje/schetsje meenemen en dat on-line zetten)