• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Iemand enig idee welke telefoonpluggen in Ierland gebruikt worden? Is dat dezelfde als in de UK?
In welke gebruikt men in Luxemburg?

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
ISDN is een internationaal protocol dus ik ga er van uit dat er ook gewoon rj 45 pluggen voor worden gebruikt.
Analoog:zelfde verhaal alleen dan met rj 11.

• witchdoc
Op vrijdag 15 februari 2002 10:19 schreef shakkie het volgende:
ISDN is een internationaal protocol dus ik ga er van uit dat er ook gewoon rj 45 pluggen voor worden gebruikt.
Analoog:zelfde verhaal alleen dan met rj 11.
Blijf van de weed af man.
Waar lees jij isdn?! Ik ga maar niet beginnen uitleggen welk verschil er tussen euroisdn en us-isdn zit.
En analoog (telefonie!) is altijd RJ11?! Jij plugt thuis een RJ11 stekkertje in de muur ofwat?

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Ik dacht in Ierland idd als UK, en in Luxemburg dezelfde als Belgie, die lijken op die van NL maar zijn net wat smaller...... Weettut trouwens niet 100% zeker. Ik reisde vroeger altijd met een universeel set van Samsonite, dat werkte vrijwel altijd.

Vandaag geen signature

• witchdoc
Op vrijdag 15 februari 2002 13:18 schreef Telco het volgende:
Ik dacht in Ierland idd als UK, en in Luxemburg dezelfde als Belgie, die lijken op die van NL maar zijn net wat smaller...... Weettut trouwens niet 100% zeker. Ik reisde vroeger altijd met een universeel set van Samsonite, dat werkte vrijwel altijd.
Hehe, thx..
'k ben zelf belg dus weet wel hoe die er uitzien btw :)

• shakkie
Op vrijdag 15 februari 2002 11:33 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Blijf van de weed af man.
Waar lees jij isdn?! Ik ga maar niet beginnen uitleggen welk verschil er tussen euroisdn en us-isdn zit.
En analoog (telefonie!) is altijd RJ11?! Jij plugt thuis een RJ11 stekkertje in de muur ofwat?
Misschien is het nieuw voor je maar tegenwoordig wordt rj 11 idd ook netjes in een rj 11 wandcontactdoos geplugd.
Ik heb er zelf een hier aan de muur hangen dus die weed is niet nodig geweest om deze topic te posten denk ik :)

• witchdoc
Op vrijdag 15 februari 2002 20:02 schreef shakkie het volgende:

[..]

Misschien is het nieuw voor je maar tegenwoordig wordt rj 11 idd ook netjes in een rj 11 wandcontactdoos geplugd.
Ik heb er zelf een hier aan de muur hangen dus die weed is niet nodig geweest om deze topic te posten denk ik :)
Als ik vraag naar telefoonPLUGGEN dan moet jij niet met ISDN standaarden en de gelijkenissen wereldwijd en RJ11 (de US standaard) voor analoog afkomen.
Doe je dat wel, dan verdenk ik je van overmatig druggebruik :P

No hard feelings verder hoor :)

• shakkie
Ik denk dat we elkaar niet helemaal begrepen! :D
Pagina: 1