Toon posts:

KDE Balk Weg!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was aan het werk onder RedHat 7.2 met kde, ik deed CTRL ALT BACKSPACE, toen ik later weer terug ging naar mijn XWindow was ineens die kde balk onderin weg. weet iemand hoe je die weer terug kan krijgen

Verwijderd

probeers eens: kpanel :?

dus ff in een console te doen ofzo.. en anders rm -r ~/.kde en dan ff restarten ofzo

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:41

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dat ding heet niet 'kpanel' maar 'kicker'. Je kunt hem gewoon weer opstarten door bijvoorbeeld Alt+F2 te drukken en dan 'kicker' te typen. Ook het draaien van kicker in een terminalvenster brengt hem gewoon weer naar voren. Overigens: weet je zeker dat hij _helemaal_ weg is en dat er niet nog zo'n klein pijltje links of rechts staat of dat hij misschien op auto-hide staat?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
hij wil echt niet terug komen ook niet als ik kicker intoets dan verschijnt hij ff en verdwijnt weer, ik ga denk ik kde er afhalen en er weer opnieuw opzetten maar weet niet precies hoe dat gaat ??!!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Op maandag 18 februari 2002 12:33 schreef draco het volgende:
hij wil echt niet terug komen ook niet als ik kicker intoets dan verschijnt hij ff en verdwijnt weer, ik ga denk ik kde er afhalen en er weer opnieuw opzetten maar weet niet precies hoe dat gaat ??!!
Ik denk dat het een autohide is, misschien moet je even goed zoeken in de hoeken van je beeldscherm, of je beeldscherm beter afstellen, misschien dat je hem dan alsnog kan vinden...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:41

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Hmm, nee, hij zal waarschijnlijk niet hiden, al kun je voor de zekerheid eens in het control center kijken op welke instelling hij staat. Ik denk dat er inderdaad ergens een probleem zit. Komt er ook geen output in de console? Wat als je als een andere gebruiker KDE start? Heb je al eens je ~/.kde ergens anders gezet om te kijken of hij het dan wel doet? Wat als je kicker start met de optie 'nocrashhandler'?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1