Toon posts:

Anarchy Online, zijn er hier mensen die dit spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen AO uitkwam was ik gelijk verkocht, helaas was het zo buggy dat er veel spelers zijn gestopt. Een paar weken terug heb ik een 7 dagen trial aangevraagd en ben sindsdien verkocht. Ik heb nog weinig nederlanders gevonden en vraag me af of er tweakers zijn die dit spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand?

:(

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
* Tweakod3x heeft dit topic een beetje laat gezien ;)

Ik speel dit sinds een paar weken.. Vind het wel een boeiend spel..

Denk alleen niet dat ik het maanden blijf spelen ( a $12.95 per maand)

Servers zijn ook wel eens traag. Er komen alleen wel veel patches uit om alle bugs eruit te helpen. Voor de rest prima spel.

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

ik heb dit spel ook gespeeld, helaas alleen de trial periode, ik ben wel tot level 67 gekomen!!! en dat met een MODEM die ik toen der tijd had. :)

Op een gegeven moment begonnen ze me een cheater te noemen en te beweren dat ik dit account van iemand had overgekocht van ebay LOL, dit is dus alleen maar een compliment voor mij.

Ik zat er dag en nacht achter... Alleen de telefoonrekening werd dus ook heel hoog de periode.

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik speel AO sinds afgelopen zaterdagavond 22:00 uur en sindsdien ben ik ongeveer 10 uur online geweest. Nu level 8 engineer, clan.

Enneh AO is GAAAAF. Hele vette graphics, aardige lui online, boeiende wereld, en tenminste niet dat gedoe in de middeleeuwen ;).

Als 't me echt goed bevalt ga ik door na de 7d trial, en koop ik later ook misschien wel het Notum Wars expansion pack. Eerst maar eens uitzoeken wat voor nut dat heeft (denk ik alleen nuttig voor 120+ lvl's).

Oftewel: aanradertje!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:29
Ik speel het spel ook al een tijdje. Ik ben een advisor dus mag gratis spelen ;)

Verwijderd

NOxie schreef op 02 December 2002 @ 17:08:
Ik speel het spel ook al een tijdje. Ik ben een advisor dus mag gratis spelen ;)
explain

ik heb hier trouwens nog een ongeopend doosje liggen met een gratis maand ofzo

dus maybe probeer ik het nog eens

• 7ouis
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 18:04:
[...]

explain

ik heb hier trouwens nog een ongeopend doosje liggen met een gratis maand ofzo

dus maybe probeer ik het nog eens
Nou kijk. Ik had het spel van netgamez. Ik kon het een maand gratis spelen. Maar ik vond het best leuk. En toen hoorde ik als je een full advisor wordt dat je gratis mag spelen. http://ark.anarchy-online.com/php/index.php . Hier kan je aan melden.
Je krijgt dan een interview met een aantal kennis vragen over het spel. En dan begin als een Greeter. En dan kom je steeds hoger op. En als je dan full advisor bent is het gratis :)

Verwijderd

Heb het een tijdje gespeeld maar om een vage reden kon het mij niet echt boeien dus ik stopte er al snel weer mee , zag er wel mooi uit voor een mmorpg maar ik denk dat de wereld me niet echt pakte :)

Verwijderd

NOxie schreef op 02 december 2002 @ 17:08:
Hoelang heeft het geduurd voordat je Full Advisor was?

• 7ouis
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 21:08:
[...]

Hoelang heeft het geduurd voordat je Full Advisor was?
4weken. Maar ik speel het nu niet meer. :P

Verwijderd

Ik heb er veel over gehoord, maar goed ik ben op het moment de trial aan het downloaden.

offtopic:
Niet om nou heel lullig te doen, maar kan deze post eigenlijk niet dicht. De eerste post is geplaatst in begin 2002 en mensen schijnen maar om de paar maanden een of andere gare opmerking te plaatsen zodat hij maar weer omhoog gekicked wordt.

Verwijderd

AO iz sweet

Verwijderd

Ik speel dit spel, zijn er nog meer mensen hier die dit spelen? :D
Het spel is ook erg leuk om te doen, lekker in de toekomst, en tog raggen.

Nu pas lvl 5 ghehe, een man gaf me gisteren 100k credits :D

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 22:26 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, een losse samenhang van replys die niets met elkaar te maken hebben wat om de paar maanden een schop betekent...
Als er iemand is die echt een discussie wil starten, open dan even een nieuwe draad (met wat er in Aanvullende FAQ en policies Spielerij staat, onder de kop Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic? in het achterhoofd)...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.