Toon posts:

Website DPC vaag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het zeg jongens,

maar ik vind de dpc site erg vaag, als iemand zo als ik (een newbie dus) info wil weten over RC5, OGR, ECCP enz. Dan kan ik geen links vinden over uitleg hier over, en dat zou eigenlijk verbeterd moeten worden want zo schrikken we natuurlijk wel leden af!

Bas }:O

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
[disclaimer]Ik ben alleen maar behulpzaam, no reclame intended[/disclaimer]

Op onze site vind je ook een (algemene) uitleg over wat alle projecten inhouden en wat het doel is. Tevens zijn er voor alle projecten FAQ's te vinden.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan! Daar hebben we wat aan! :)

Misschien iets voor de volgende update van de site van DPC

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Er wordt aan een nieuwe FAQ voor DPC gewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
OK das mooi, want als ik niet wist van het bestaan van deze forum, wat overgens wel staat op de site van dpc. Dan zou ik denk niet mee doen omdat ik echt niet wist hoe ik moet navigeren op de site!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 15 februari 2002 09:47 schreef Sugar het volgende:
OK das mooi, want als ik niet wist van het bestaan van deze forum, wat overgens wel staat op de site van dpc. Dan zou ik denk niet mee doen omdat ik echt niet wist hoe ik moet navigeren op de site!
Thanks voor de melding, het is idd niet altijd even overzichtelijk als je 'blanco' binnen komt. Men gaat er nogal snel vanuit dat je wel weet wat wat is en hoe het werkt.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Er komt een grote knop 'Meedoen?' bovenaan.. alleen wat daar achter zit is (nog steeds) niet af. ;(

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm als het maar afkomt dan is het toch goed! Want we moeten wel een beetje klantgericht (nieuwe leden) bezig zijn. ! :)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op vrijdag 15 februari 2002 10:08 schreef Chaos het volgende:
Er komt een grote knop 'Meedoen?' bovenaan.. alleen wat daar achter zit is (nog steeds) niet af. ;(
Nou daar trek je lekker veel mensen aan.

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Tsja, je kan natuurlijk ook een FAQ plaatsen die half af is. Dan heb je in elk geval iets. En dat lijkt me beter dan niets. Maar dat is mijn persoonlijke mening in deze.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 13:17 schreef KoW het volgende:
Tsja, je kan natuurlijk ook een FAQ plaatsen die half af is. Dan heb je in elk geval iets. En dat lijkt me beter dan niets. Maar dat is mijn persoonlijke mening in deze.
De vraag is of je met een halve FAQ wel dingen duidelijk maakt of dat je het dan alleen maar onduidelijker maakt... :?

Verwijderd

Topicstarter
Ok FAQ,

kijk we hebben 2 soorten mensen op internet!

- mensen die verstand van hebben, of een klein beetje
- mensen die er totaal geen bestand van hebben

Als we dus een halve faq hebben dan zullen de mensen die er totaal geen verstand van hebben er nog nix van snappen. Daarom is het zo belangrijk om een totaal en goed product op te zetten.

Met handleidingen heb je zelfs stappen zoals bijvoorbeeld:
- stop nu de cd-rom in de cd-speler
- klik nu op next

Maar ok, je hebt gelijk iets is beter dan niets. Maar we moeten wel proberen om het zo volledig mogelijk te maken zodat zelfs de mensen die er geen verstand van hebben het toch snappen! *D

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 15 februari 2002 13:42 schreef Sugar het volgende:
Ok FAQ,

kijk we hebben 2 soorten mensen op internet!

- mensen die verstand van hebben, of een klein beetje
- mensen die er totaal geen bestand van hebben

Als we dus een halve faq hebben dan zullen de mensen die er totaal geen verstand van hebben er nog nix van snappen. Daarom is het zo belangrijk om een totaal en goed product op te zetten.

Met handleidingen heb je zelfs stappen zoals bijvoorbeeld:
- stop nu de cd-rom in de cd-speler
- klik nu op next

Maar ok, je hebt gelijk iets is beter dan niets. Maar we moeten wel proberen om het zo volledig mogelijk te maken zodat zelfs de mensen die er geen verstand van hebben het toch snappen! *D
Sugar begrijpt het helemaal! Ik neem aan dat hij al begonnen is met schrijven ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 09:15 schreef Sugar het volgende:
Sorry dat ik het zeg jongens,

maar ik vind de dpc site erg vaag, als iemand zo als ik (een newbie dus) info wil weten over RC5, OGR, ECCP enz. Dan kan ik geen links vinden over uitleg hier over, en dat zou eigenlijk verbeterd moeten worden want zo schrikken we natuurlijk wel leden af!

Bas }:O
Helemaal mee eens. Vanuit een newbie perspectief althans.
Ik kwam vandaag voor het eerst op die site, en het koste
me nogal wat moeite te achterhalen waar nou die projecten
RC5, OGR, THINK etc. voor staan.
Het zou helpen een korte beschrijving van ieder project te
maken; helpt bij het maken van een keuze waar je je compu
voor in wilt zetten.
Het helpt IMHO ook mensen over de drempel heen hun compu
uberhaubt in te zetten.

--
Lothian

Verwijderd

Topicstarter
hahahah :X

nee ik ga eerst mijn site maken voor mijn team daarna zla ik er overna denken haha
Pagina: 1