Toon posts:

[Debian] RAW ISO's gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor de grap wel eens Debian Testing draaien op een bak die ik nog heb. Nu weet ik dat je normaal gesproken een kale 2.2 installeren kan en deze met dist-upgrade oid kunt updaten naar Testing of Unstable.

Maar er is 1 probleem: die PC heeft (nog) geen internetverbinding what-so-ever. Nu ben ik op www.linuxiso.org RAW ISO's tegen gekomen van Debian Woody / Testing.

Zijn deze zondermeer aan te raden / te gebruiken? :)

Of bestaat er een kans dat 'ie niet eens installeert? :Y)

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

alhoewel ik geen ervaring heb met die site, maar wel ervaring heb met ISO's, is het naar mijn mening geen probleem om daarvan een ISO te downloaden en dan te branden op cd.

my2ct

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 15 februari 2002 09:14 schreef cr33p het volgende: Nu ben ik op www.linuxiso.org RAW ISO's tegen gekomen van Debian Woody / Testing.

Zijn deze zondermeer aan te raden / te gebruiken? :)
Die worden automatisch, door een scriptje aangemaakt, en online geplaatst, er is dus een zeer kleine kans, dat het niet installeert maar die kans is wel erg klein. Ik heb het zelf laatst ook zo een keertje gedaan, en dat ging prima. Daarna ff apt-get draaien en je bent weer 100 % up-to-date.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Je moet alleen daarna wel je sources.list aanpassen zodat ie weer van internet update en niet vanaf de cd (goede mirror is: ftp.debian.nl)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 15 februari 2002 17:21 schreef ultimate het volgende:
Je moet alleen daarna wel je sources.list aanpassen zodat ie weer van internet update en niet vanaf de cd (goede mirror is: ftp.debian.nl)
apt-spy is makkelijker :P
Op de een of andere manier was tiscali.be (ofzoiets) de snelste bij mij :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt