Waarom is mijn upload snelheid langzamer dan mijn download snelheid?.En is er een tweak om dit te veranderen?
Verwijderd
Als je via chello internet, heeft chello dat gedaan. Zodat niet iedereen zijn eigen ftp servertje gaat draaien, en het netwerk overbelast raakt, ookal hoef je daar geen ftp server voor te draaien want het netwerk is (hier) toch vaak zat slecht
56K modem: uploaden gaat maar tegen 33.6 doordat om tot 56k te geraken een digitaal signaal wordt gebruikt, jij zend uit in analoog dat wordt omgezet naar digitaal enzo.. van ISP naar jouw is er minder verlies (reden ben'k vergeten) zodat je sneller kan downen
ADSL: asynchrone DSL, hier is het gewoon de manier waarop het ontworpen is , download zou belangrijker zijn dus heeft men daar meer bandbreedte voor opengezet
kabel: volgt vaak dezelfde redenering.. downen is belangrijker dus om't toch nog beetje snel te houden en server te ontmoedigen knijpen de de upstream beetje dichter
ADSL: asynchrone DSL, hier is het gewoon de manier waarop het ontworpen is , download zou belangrijker zijn dus heeft men daar meer bandbreedte voor opengezet
kabel: volgt vaak dezelfde redenering.. downen is belangrijker dus om't toch nog beetje snel te houden en server te ontmoedigen knijpen de de upstream beetje dichter
wat zit die havananan nou weer te puffen,dit is toch een normale vraag.Mischien niet voor dit forum, maar ik dacht dat er mischien een HARDWARE booster voor tekoop is?????? jezus elke keer als ik iets vraag bij die tweakers word ik weer op de vingers getikt@@zootje hier zeg@@
joh, stal dat alles dwars door elkaar stond, werd je daar wel blij van?
Silacoid, het is juist andersom. ISPs betalen meer voor hun inkomend verkeer dan uitgaand. De enige reden die ze hebben om mensen af te knijpen qua uitgaande snelheid is het tegengaan van servertjes draaien. Dan kunnen ze namelijk verbindingen met hogere snelheden verkopen aan bedrijven etc. en een minimale bandbreedte garanderen bijvoorbeeld.
Dr. Phil himself!
...
Met compressietechniek in het nieuwe v.92 protocol moet het mogelijk worden om plm. 42.000bps upload te halen ipv 33.600bps met v.90..
Met compressietechniek in het nieuwe v.92 protocol moet het mogelijk worden om plm. 42.000bps upload te halen ipv 33.600bps met v.90..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Had dan eerder gezegt wat voor verbinding je had, ik wilde bijna zeggen dat je upload via sateliet waarschijnlijk niets is aangezien dat vrijwel onbetaal baar is voor Jan Modaal.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1