Op vrijdag 15 februari 2002 13:33 schreef Dark Blue het volgende:
Je kunt de betreffende pagina in een nieuwe popup laten openen en dan de menubalk niet laten zien... het disablen van een Vorige-knop lijkt me niet echt te doen... dat is nog altijd aan de user toch?
[offtopic]Dit zou wel handig zijn als ze t bij Yahoo konden inbouwen en op mutsenfora, mijn moeder is er een ster in om in dr mailbox eerst alle handelingen uit te voeren, daarna 100x op 'Back' te drukken (omdat ze denkt dat ze 'helemaal terug' moet) en dan tegen mij te zeggen 'kijk, dat mailtje heb ik net verwijderd en dat staat er nou weerrrr!!' - zo ook bij forums waar ze nét gepost heeft, en dan op back drukken om weer bij t onderwerp te komen....aaarghhhh
[/offtopic]
das pas een whack oplossing. De menubalk weghalen. Weet gelijk 70% niet meer waar ie heen moet en sluit deze van wanhoop maar zijn browser, immers een kruisje is sluiten.
Dat Yahoo zoiets niet ingebouwd heeft, daar kun je natuurlijk over discusseren, echter het is perfect mogelijk altijd een nieuwste versie van een pagina te laten zien.