Toon posts:

[?] Terug naar vorige pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok naar vorige pagina is geen probleem gewoon referer terug linken

maar ik wil juist "Vorige" in browser uitschakelen

Is dit mogelijk (en ja ik heb de seachr al gebruikt)

Alvast Bedankt

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

is dit wat je bedoeld? vervelende back-knop

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Topicstarter
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
<?
function nocache(){    
header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");    
header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . "GMT");    
header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");    
header("Pragma: no-cache");}
?>

Is dit wat je bedoeld

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

is een javascript trucje voor
P&W -> W&G

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17

crisp

Devver

Pixelated

code:
1
window.location.replace('volgende_pagina.html');

Zoiets?

Intentionally left blank

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je kunt de betreffende pagina in een nieuwe popup laten openen en dan de menubalk niet laten zien... het disablen van een Vorige-knop lijkt me niet echt te doen... dat is nog altijd aan de user toch?

Maar zoals ik zei, met een popup en dan de menubalken uit, kom je al een eind. En dan nog if possible een script erin dat het indrukken van de Backspace voorkomt...

[offtopic]Dit zou wel handig zijn als ze t bij Yahoo konden inbouwen en op mutsenfora, mijn moeder is er een ster in om in dr mailbox eerst alle handelingen uit te voeren, daarna 100x op 'Back' te drukken (omdat ze denkt dat ze 'helemaal terug' moet) en dan tegen mij te zeggen 'kijk, dat mailtje heb ik net verwijderd en dat staat er nou weerrrr!!' - zo ook bij forums waar ze nét gepost heeft, en dan op back drukken om weer bij t onderwerp te komen....aaarghhhh :r [/offtopic]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 15 februari 2002 13:33 schreef Dark Blue het volgende:
Je kunt de betreffende pagina in een nieuwe popup laten openen en dan de menubalk niet laten zien... het disablen van een Vorige-knop lijkt me niet echt te doen... dat is nog altijd aan de user toch?

[offtopic]Dit zou wel handig zijn als ze t bij Yahoo konden inbouwen en op mutsenfora, mijn moeder is er een ster in om in dr mailbox eerst alle handelingen uit te voeren, daarna 100x op 'Back' te drukken (omdat ze denkt dat ze 'helemaal terug' moet) en dan tegen mij te zeggen 'kijk, dat mailtje heb ik net verwijderd en dat staat er nou weerrrr!!' - zo ook bij forums waar ze nét gepost heeft, en dan op back drukken om weer bij t onderwerp te komen....aaarghhhh :r [/offtopic]
das pas een whack oplossing. De menubalk weghalen. Weet gelijk 70% niet meer waar ie heen moet en sluit deze van wanhoop maar zijn browser, immers een kruisje is sluiten.

Dat Yahoo zoiets niet ingebouwd heeft, daar kun je natuurlijk over discusseren, echter het is perfect mogelijk altijd een nieuwste versie van een pagina te laten zien.

"You're only as good, as what you did last week."

Pagina: 1