Misschien zit er een batterijtje (accutje) in je muis of moet er een condensator leeg en wordt dat via de LED van je muis gedaan. Haal eens de stroom van heel je pc af door de stekker uit het stopcontact te halen. Dan weet je of dat het de bedoeling is dat dat LEDje blijft branden. Wat voor muis is het trouwens?
Wanbeleid is ook beleid.
Het stomme is ook, bij het booten van je pc is het lampje wel uit, hij kan dus gewoon uit, maar ms vondt het blijkbaar niet nodig hem ook even uit te zetten als je pc bijvoorbeeld in slaapstand gaat.
Verwijderd
Iiyama met USB aansluiting, wanneer ik mijn monitor uitzet ben ik van dat vervelende liggie (zie:licht) af :-)
Ik vind het niet echt acceptabel dat dat lampje aan blijft staan.
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Verwijderd
Het ergste is nog dat hij ook knippert.
Maar ik heb er een oplossing voor gevonden.
Werkt niet altijd...(goed , raak hem wel eens kwijt)
Ik leg hem in een donker hoekje waar ik hem niet zie.
Bij mij is het ledje constant aan,
ook al heb ik mijn pc uit staan.
Hij zit op de ps/2 connector.
Wat mij vooral stoort is dat ie (oplaadbare) batterijen leegslurpt.
Ik doe slechts een maand met 2 penlites.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
/dev/null
Parkeer m es op n wit vel papier als je klaar bent, dat gaatie n stuk "uitter" en houdt volgens mij op met knipperen(logitech adviseert n witte muismat)
Maar Die Microsoft muis moet wel uit samen met je pc
Mischien staat er in de bios iets va wak on USB
eerst kijken dan zeiken
Installeer je INF driver eens van je moederbord . (die vindt je terug op de cd van je Moederbord).Op vrijdag 15 februari 2002 16:18 schreef The_Tzar het volgende:
Ik heb ook zo'n logitech, en mijn computer(waarschijnlijk ik) is zo dom, dat hij niet wil werken op de USB.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
DIe logitech optical set die zwarteOp vrijdag 15 februari 2002 14:00 schreef cjdijk het volgende:
Ik heb een cordless optical van logitech.
Bij mij is het ledje constant aan,
ook al heb ik mijn pc uit staan.
Hij zit op de ps/2 connector.
Wat mij vooral stoort is dat ie (oplaadbare) batterijen leegslurpt.
Ik doe slechts een maand met 2 penlites.
Die heb ik ik had eerst die met zo'n blauwe optische muis
Maar die optical set gaat wel het lichtje van uit bij de rest NIET!
Ik heb ook dat zwarte setje, muisje blijft vrolijk branden. Gewoon 1600mAh oplaadbare batterijen erin en elke 3 weken opladen. klaarOp zaterdag 16 februari 2002 13:45 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
DIe logitech optical set die zwarte
Die heb ik ik had eerst die met zo'n blauwe optische muis
Maar die optical set gaat wel het lichtje van uit bij de rest NIET!
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb net hetzelfde moederbord ... maar ik heb geen problemen hiermee .Op zondag 17 februari 2002 15:02 schreef eborn het volgende:
Nah, ik heb hier zowiezo problemen met de CUSL2-C, want bij mij gaat het lampje van de optical soms juist helemaal niet AANDan start ie vrolijk op, maar muisje blijft dood. Na een herstart doet hij het weer wel. Heel vervelend.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Dat denk ik niet.Op vrijdag 15 februari 2002 10:44 schreef Tweakod3x het volgende:
Ik heb hem op USB en dan gaat ie gewoon uit. Als je hem via PS\2 laat lopen dan is het volkomen normaal dat ie aan blijft
Ik heb zelf een optical muis van Trust (zo'n grijze met een staart eraan) op de PS/2 poort. Maar bij mij gaat ie gewoon uit als de computer ook uitgaat.
Overigens snap ik niet waarom, als ik de extra software installeer, m'n pc bij het afsluiten niet automatisch uitschakeld. Beeld wordt zwart, schijven e.d. schakelen zich ook uit, maar de voeding blijft gewoon draaien. Ik heb daarom die software ook maar niet geïnstalleerd. Het zal wel weer een conflict in Windows zijn...
Op een andere PC, waar de muis gewoon op de PS/2 zit, blijft het lampje niet branden. Het is een beetje vaag iig, je zou toch verwachten dat als je je PC uitzet er geen stroom meer naar je muis kan gaan
Maar ik haal 's nachts toch altijd alle stroom van mijn PC's af dus heb er niet echt last van.
Verwijderd
gebruit ie ook helemaal geen stroom meer
*gabberjoris is energiebewust bezig omdat hij anders ruzie met zijn ouwelui krijgt
Verwijderd
Had je ook door dat je aan het reageren was op een topic waar voor het laatst 3 1/2 jaar geleden in gepost was?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:23:
precies.. heb zo'n verdeeldoos met schakelaar.. gewoon schakelaar uit doen.
gebruit ie ook helemaal geen stroom meer
*gabberjoris is energiebewust bezig omdat hij anders ruzie met zijn ouwelui krijgt
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25