RLX server blades

Pagina: 1
Acties:

• campr112
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-04 17:12
Hallo Heren, heeft er iemand ervaring opgedaan met RLX server blades, of het soortgelijke product van Compaq? Van Compaq heet ie Proliant BL e-10. Die server-blades zijn wel cool... Passen er 20-24 in een 3U rack case... Die van RLX gebruiken zelfs maar 15W per server... Minder stroom, minder ruimte, perfecte web-servers...

http://www.rlxtechnologies.com/products/products_blades.php

Be more, use Linux.

Verwijderd

ehm .. die dingen zijn er nu 5 van in europa ..

dus er zal niemand ervaring mee hebben gok ik ..

Verwijderd

je bent trouwens lekker geintresseert |:(

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37
Op vrijdag 15 februari 2002 11:10 schreef scsi-freak het volgende:
ehm .. die dingen zijn er nu 5 van in europa ..

dus er zal niemand ervaring mee hebben gok ik ..
volgens mij heb ik er hier 5 staan onder mijn bureau.. of is het toch wat anders? :)

Verwijderd

wat wil je ervan weten dan? Ik heb al wel wat ervaring op gedaan met die BL line van Compaq. Leuke dingen, op dit moment alleen nog maar beschikbaar in single blades met een PIII 700 erop, en een 30Gb schijfje voor OS. In het komende halfjaar zullen er nog blades komen met een dual PIII 1400 erop waar je 2 schijven in RAID1 op kunt draaien, en over een jaar worden nog blades verwacht met een grotere capaciteit qua schijven zodat je er RAID5 op kan draaien met een online spare. Maar blades zijn niet bedoeld om lokaal op te slaan, blades gebruik je om een redundante server omgeving op te zetten. Je kan er op het moment 20 kwijt in een 3U rack enclosure. En die kan je dan weer configureren zodat er 15 continue werken, en 5 fail over paraat zijn... of wat je maar wil

maar wat wil je ervan weten :?

• campr112
Hmmm, ik dacht ze eigenlijk meer in te zetten als High Density oplossing voor Counterstrike servers. uk2.net gebruikt op het moment de volgende bakken [img][url="http://amail.co.uk/cyborg2pic.gif"]http://amail.co.uk/cyborg2pic.gif[/url][/img] om voor 80 CS servers, zo'n 1500 man te hosten. Dat kan kleiner en koeler, dacht ik zo. Het is nog een goeie oplossing voor web-serven ook... Je moet er alleen een file-server en een database-server bijdoen... En die RLX bakjes hebben nog wel 3 netwerkkaartjes... Perfect voor high density web-serving... Toch?

Be more, use Linux.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:19 schreef leon1 het volgende:

[..]

volgens mij heb ik er hier 5 staan onder mijn bureau.. of is het toch wat anders? :)
Ik weet toch bijna 100% zeker dat ze niet leverbaar zijn in Nederland .. heb je fototje ? >:)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 17:23

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Op zondag 17 februari 2002 20:19 schreef leon1 het volgende:

[..]

Pas op met wat je zegt: Scsi-Freak droomt compaq >:)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 14:24 schreef scsi-freak het volgende:

[..]

Ik weet toch bijna 100% zeker dat ze niet leverbaar zijn in Nederland .. heb je fototje ? >:)
Zijn gewoon leverbaar hoor, krijg overmorgen 40 blades binnen.. foto kan je zelf ook zoeken maargoed:

Afbeeldingslocatie: http://www.compaq.com/products/servers/proliant-bl/e-class/images/bl-eclass-photo.jpg

of je kijkt hier of hier

Verwijderd

dat ze aangekondigt zijn op een website wil nog niet zeggen dat je ook leverbaar zijn .

en ik denk dat er geen leverbaar zijn in nederland .

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 15:38 schreef scsi-freak het volgende:
dat ze aangekondigt zijn op een website wil nog niet zeggen dat je ook leverbaar zijn .

en ik denk dat er geen leverbaar zijn in nederland .
ik zeg net van wel, donderdag zijn ze op voorraad hier

Verwijderd

oke , i dont dispute with you :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 17:23

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik denk dat rrainman in de verkoop van deze systemen zit, en dat hij ze als verkooppunt inderdaad donderdag binnen heeft. Wat scsi-freak bedoelt is dat ze tot heden nog niet leverbaar waren in nederland. :)

Verwijderd

zoiets ja :)

Verwijderd

Ligt er een beetje aan hoe diep je zit he ;) Ik heb ze al gezien tijdje terug, leuke dingen wel en zit best wel potentieel in.. alleen jammer dat de introductie datum en de eerste officiele leverdatum uit elkaar liggen he, maar das logisch :)

Verwijderd

tsja , ligt eraan hoe diep je erin zit

*D

• campr112
hhhmmmm... Wel leuk heren, maar die image is van Compaq BL-e server blade... Kijk maar eens hier voor echte server-blades... Ze trekken maar 15W, die Compaq dingen zijn gebaseerd op Inter pIII processoren. Het ging me juist om low-power Crusoe processoren. https://www.rlxtechnologies.com/
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1">

Be more, use Linux.

Verwijderd

en : binnen ??
Pagina: 1