Scimitar:
Jij trekt iedere kabelaar eruit wat ping betreft ?
MOEHAHAHA
jij haalt dus een ping van 40 met je isdn ?
Ja, op sommige server wel jah.
En in tegenstelling to ALLE kabelaars heb ik practisch overal een goede ping.
Ik ken mensen met Chello die op bepaalde server een betere ping hebben dan ik, maar op een andere server hebben ze ineens weer 400. Ik ken mensen met @home, Casema, A2000.
Allemaal hetzelfde verhaal. Ene plek geniaal goede ping, andere plek een kutpign. Ik heb overal een goede ping. Behalve misschien in Zimbabwe.
Een goed voorbeeld:
In engeland lopen 2 UT tournament, die van Barrysworld en die van Wireplay. Er zijn clans uit NL die daar niet kunnen spelen omdat hun leden kabel hebben. En zo ver weg is engeland toch niet? Onze clan heeft voornamelijk ISDN, en dus ook pings van rond de 80.
Dus ja ik trek kabelaars eruit. Als je dus het geheel bekijkt. Ik kan overal spelen. Kabelaars niet.
Als een kabelaar mij een IP van een server stuurt kan ik komen spelen zonder te hoeven kijken hoe de ping is. Als ik een kabelaar een IP stuur gaat ie meestal zeuren dat ie een kutping heeft. Aan de ene kant omdat ie meestal net zo een verwende blaaskaak is als diegene op wie ik nu reageer, en dus alleen op ping40 servers wil spelen (waar er wel 10 van zijn op deze planeet), en aan de andere kant omdat Kabelconnecties gewoon niet stabiel zijn. Jullie kunnen downloaden met vele 100k's per sec, maar een stabiele constante verbinding heb je toch niet. Maar daar betaal je dan niet voor.
P.S. De meeste kabelaars zijn goeie gasten, ik word alleen strontziek van die verwende pubertjes die overal hun Kbps lopen rondschreeuwen.