Het is interview, dus zonder U 
En wat voor mod is het? Soort van CS mod maar dan voor UT?
En wat voor mod is het? Soort van CS mod maar dan voor UT?
There is no magic.
Ik ben nou niet echt "de" man bij SAS, en een intervieuw met 30 man gaat ook moeilijk.Op vrijdag 15 februari 2002 02:14 schreef The Will het volgende:
Het is interview, dus zonder U
Toch blijf ik het jammer vinden dat dit soort mods direct met CS worden vergeleken (no offence).En wat voor mod is het? Soort van CS mod maar dan voor UT?
Maar er ziten zeer veel verschillen tussen CS en SAS.
En dat garandeer ik je als de eerste pub uit komt.
Ik bedoelde dat je interview zonder die u tussen de e en de w moest schrijven 
En verder gebruik ik CS als vergelijking voor het Terrorists tegen de good guys. Ik zeg niet dat het slechter/net zoals CS is. Maar enlighten me, en vertel me wat het wel is
En verder gebruik ik CS als vergelijking voor het Terrorists tegen de good guys. Ik zeg niet dat het slechter/net zoals CS is. Maar enlighten me, en vertel me wat het wel is
There is no magic.
offtopic:
Als we toch bezig zijn met spam.
http://www.planetquake.com/maldavria/
Maldavria mod voor quake3
Werk ik ook aan mee als mapper, binnekort komt beta1b uit en daarna beta2 met de maps waarmee ik en mede mappers mee bezig ben
Korte toelichting op maldavria.:
Maldavria is een FPS met het idee van een RPG. Je kan uit 2 partijen kiezen. Uit de aanhangers van het kwaad of de aanhangers van het goede.
Daarnaast kan je weer kiezen welke soort vechter je wilt zijn. Een magician of een Fighter.
Een Fighter heeft 5 krachtige wapens waarvan binnekort 6. Er komt namelijk een melee style wapen bij.
Een Magician kan kiezen uit 24 spells. En even voor de duidelijkheid. Een magician is speciaal gebouwd voor mensen met een slechte connectie. Een hogere ping betekend een betere performance van je Magician mannetje
Ook groeit je Experience Level in het spel naarmate je meer mensen molt.
Erg leuk idee en de uiteindelijke versie zal zwaar ruleren
Dit was mijn gedeelte van m'n spam
Als we toch bezig zijn met spam.
http://www.planetquake.com/maldavria/
Maldavria mod voor quake3
Werk ik ook aan mee als mapper, binnekort komt beta1b uit en daarna beta2 met de maps waarmee ik en mede mappers mee bezig ben
Korte toelichting op maldavria.:
Maldavria is een FPS met het idee van een RPG. Je kan uit 2 partijen kiezen. Uit de aanhangers van het kwaad of de aanhangers van het goede.
Daarnaast kan je weer kiezen welke soort vechter je wilt zijn. Een magician of een Fighter.
Een Fighter heeft 5 krachtige wapens waarvan binnekort 6. Er komt namelijk een melee style wapen bij.
Een Magician kan kiezen uit 24 spells. En even voor de duidelijkheid. Een magician is speciaal gebouwd voor mensen met een slechte connectie. Een hogere ping betekend een betere performance van je Magician mannetje
Ook groeit je Experience Level in het spel naarmate je meer mensen molt.
Erg leuk idee en de uiteindelijke versie zal zwaar ruleren
Dit was mijn gedeelte van m'n spam
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
BTW , die kleine MP5 die op de website bij de wapens staat , dat is een HK5 ....Op vrijdag 15 februari 2002 02:10 schreef Scarecrow het volgende:
http://www.gamespy.com/modweek/index15.shtm
Daar is een intervieuw te lezen over een mod SAS in de maak voor UT. Waar ik zelf aan mee werk, als map design en texture artis (klinkt wel cool he).
Als iemand vragen / suggesties heeft.. ga je gang.
En als men gaat zeuren over spam, gooi d'r dan maar een slotje op
Pagina: 1