Na een protesterende aardlekschakelaar werkt mijn sb live en cd-writer niet meer. Rest doet het allemaal prima, al wil m'n compu soms niet aan. Na powerknop tijdje ingehouden te hebben en een nieuwe poging doet ie het meestal wel weer. (dat probleem had ik al, nu alleen veel vaker)
Het is me 1 keer gelukt writer weer aan de praat te krijgen (opnieuw opstarten met kabels los en daarna weer maar dan met kabels er weer in) Nu weigert ie weer. Windows zegt, net als bij m'n sb dat alles prima functioneert, ik ben het daar niet mee eens. Het probleem is dat ie geen cd's herkent. SB in andere compu (oude pentium 166) doet het ook niet.
Een oude werkende pci sb erin hangen helpt ook niet, die weigert ook in deze compu....
Ik heb het vermoeden dat het aan mobo of voeding ligt, maar dat is een wilde gok...
Moederbord is een abit (nog wat... met athlon 750 iig)
writer een LITE-ON LTR-12102B
sb een Creative SB Live! Value (WDM)
Iemand enig idee?!
Het is me 1 keer gelukt writer weer aan de praat te krijgen (opnieuw opstarten met kabels los en daarna weer maar dan met kabels er weer in) Nu weigert ie weer. Windows zegt, net als bij m'n sb dat alles prima functioneert, ik ben het daar niet mee eens. Het probleem is dat ie geen cd's herkent. SB in andere compu (oude pentium 166) doet het ook niet.
Een oude werkende pci sb erin hangen helpt ook niet, die weigert ook in deze compu....
Ik heb het vermoeden dat het aan mobo of voeding ligt, maar dat is een wilde gok...
Moederbord is een abit (nog wat... met athlon 750 iig)
writer een LITE-ON LTR-12102B
sb een Creative SB Live! Value (WDM)
Iemand enig idee?!