Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topic pics gedogen?

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een poosje geleden waren topic-pics zoals Bobby the kitten en This thread is gay een irritante rage. Er is hard tegen opgetreden, waardoor de rage voorbij is.
Wie het toch nog doet, riskeert een OW (in de HK een 24-uurs ban)

Toch vind ik dat bij sommige topics zo iets gewoon leuk is. Sommige HK-topics zijn er gewoon heel geschikt voor. Ik heb er vandaag al twee gezien, en daar heeft een tweaker ook "[bobby the kitten]" neer gezet (zonder plaatje dus).
Zou er op den duur niet een gedoogbeleid kunnen ontstaan, met name mbt. Bobby the cat?

Natuurlijk moet het niet irritant worden, en je moet er niet elke topic mee verzieken zoals wel gebeurde, maar in bepaalde (HK)topics horen die dingen gewoon thuis. Ik vind het jammer dat door dat verbod helemaal niks meer kan.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ok wie maakt de eerste inkopper hier :? ;) :P

Maar ik vind het wel prima zo, waarom moeten er nou weer opeens plaatjes doorheen. Gaat iedereen dat weer doen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Bobby the kitten blijf ik cool vinden (zo vaak heb ik hem niet gezien om eerlijk te zijn :) ). Die zou van mij best wel zo nu en dat terug mogen komen, zolang ze maar niet in elk draadje op nergens opslaande momenten opduiken :)

Zolang hamers maar niet terugkeren :{

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probleem is dus dat jij alleen die domme topics waard vind om zoiets te posten, maar een ander vind Bose speakers helemaal niets, dus die gaat zomaar in andere AV topics over Bose dat plaatje posten/

of iemand die niet van films houdt, of niet van grote topics gaat het in "raad hier de film bij het screenshot" om de 20 posts posten. En binnen no time heeft iedereen bij elk topic wat-ie saai/kut/kort/lang/moeilijk/oninteressant vindt, weer dat plaatje gepost en irriteert iedereen zich er weer helemaal het schompes aan. :o

En een regel als "Die plaatjes mogen alleen bij de hele domme topics" werken niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 15 februari 2002 01:33 schreef JvS het volgende:
Probleem is dus dat jij alleen die domme topics waard vind om zoiets te posten, maar een ander vind Bose speakers helemaal niets, dus die gaat zomaar in andere AV topics over Bose dat plaatje posten/
Die dingen mogen zoiezo niet buiten de HK komen :{

Het probleem is verder dat zommige mensen niet weten waar de grens is. Dan gedoog je het en posten sommige figuren ze weer in elk topic dat ze tegenkomen :{

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 01:34 schreef OProg het volgende:

[..]

Die dingen mogen zoiezo niet buiten de HK komen :{

Het probleem is verder dat zommige mensen niet weten waar de grens is. Dan gedoog je het en posten sommige figuren ze weer in elk topic dat ze tegenkomen :{
da's idd waar helaas :(

Buiten de HK is natuurlijk uit den boze, maar ook binnen de HK zijn de grenzen onbekend en kun je de irri situatie krijgen dat elke topic die pics weer krijgt. Bovendien zijn ze dan ook niet leuk meer.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:48
plaatje verwijderd door Mod

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op vrijdag 15 februari 2002 01:33 schreef JvS het volgende:
En een regel als "Die plaatjes mogen alleen bij de hele domme topics" werken niet.
Idd, want in een andere regel staat weer dat hele domme topics an sich al niet mogen... ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 01:55 schreef Cereal het volgende:
^^ Kijk .. DAT soort dingen zie ik nou graag verdwijnen.
Je hebt niet te doen alsof je reply is aangepast door crew.

Zet het maar onder een pr0n foto en het lijkt net alsof die foto is blijven staan omdat crew 'm heeft goedgekeurd, want niet verwijderd.

Denk eens na |:(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 16 februari 2002 02:04 schreef HlpDsK het volgende:
Denk eens na |:(
Sja, als dat dus te vaak voorkomt is ook de kans groot dat er (N)OW's voor uitgedeeld gaan worden...

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 01:55 schreef Cereal het volgende:
't was ff hacken maar :P :P >:)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 09:54 schreef mod het volgende:

[..]

't was ff hacken maar :P :P >:)
:+
Pagina: 1