Volgens mij zijn jullie gewoon allemaal audiofiele

Pagina: 1
Acties:

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:47

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
ik heb een maand geleden ofzo een versterker gekocht Sony nogwat voor 350 euro ofzo ik dol blij, ik lees hier allemaal dingen van wel versterker en dan liggen de prijzen rond de 600-1000 euro dat lijkt dat ding van mij wel rotzooi...
ik wil boxen gaan kopen denk voor 250 euro heb ik vast wel wat leuks komen hier mensen die ook boxen willen kopen van rond de 750 euro dan denk ik ook van zal dan wel weer zooi zijn voor 250 euro...

og ligt dit nu allemaal aan mij ofzo?

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ja, ligt aan jou. ik heb hier voor vrij weinig spullen staan die nog lekker klinken ook.

Verwijderd

Kijk wat ik heb aan apperatuur koop ik naar mijn
maatstaven en geef ik misschien iets meer uit dan jou
Als wat jij koopt voor jezelf goed klinkt en je wil niks beters of je hoort geen verschil bij duurder waarom zou je het dan kopen ? Gaat meer om dat je gehoor tevree is dan wat iemand anders heeft wat 2x zo duur was toch ?

Verwijderd

nee hoor, ik heb op dit moment ook speakers van €250 per paar, alleen maar omdat mn pc naar de hel is en dat ivm studie ff voorgaat en duurdere speakers nog ff onzin zijn ivm te kleine kamer.

Maar voor €250 heb je een leuk budget voor leuke speakers, en er zullen altijd mensen zijn die beter en duurder hebben, maar als jij deze voor dit geld goed vind, is dat toch ok? Ik ben ook aardig tevreden over mn speakers, vergeleken met wat ze gekost hebben. Maar er zullen dus ook veel mensen zijn, die weer een veel mnider budget hebben.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

komen hier mensen die ook boxen willen kopen van rond de 750 euro dan denk ik ook van zal dan wel weer zooi zijn voor 250 euro...
Mensen hier kunnen (op een enkel jochie na) de goedkopere spullen ook op waarde waarderen hoor :).

Voor 250 euro koop je een leuk setje Chario's of B&W 303's of Mission M72's ofzo :).

allemaal erg mooie en leuek speakers. Als je wat groter wil, kan je van eltax wel wat heftigers krijgen.

* JvS gaat morgen speakers van 40 euro/stuk halen bij richersounds
How's that for cheap ass bende :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 21:47
JvS, ga je die missions halen?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 15 februari 2002 01:57 schreef MGSNK het volgende:
JvS, ga je die missions halen?
Yep, die zouden er morgen weer zijn :) Ik heb een stelletje gereserveerd :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 02:04 schreef JvS het volgende:

[..]

Yep, die zouden er morgen weer zijn :) Ik heb een stelletje gereserveerd :).
Toch wel een "matching pair" neem ik aan he :P

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op vrijdag 15 februari 2002 02:17 schreef SideShowBob het volgende:

[..]

Toch wel een "matching pair" neem ik aan he :P
Ja, denk het ook :P.

Maar 250 € voor een setje speakers is niet slecht, daar kan je best redelijke speakers van kopen (twee dan).
En natuurlijk kan het duurder, ik ben zelf aan het shoppen met zo'n 4000 € voor speakers, maar zo essentieel is dat niet om van muziek te kunnen genieten hoor :).
Pagina: 1