Toon posts:

Welke DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan binnenkort een DVD speler aan te schaffen. Weet alleen nog niet zo goed welk merk. Hij hoeft geen dolby decoder te hebben (zit wel op mijn torentje)
Zat aan een pioneer of een sony te denken Maar misschien zijn er wel andere merken bij jullie bekent. (geen superpech of andere shitzooi)

Verwijderd

lekker duidelijk wat je wilt zo.

Wat wil je ermee? dvd? vcd? mp3?
budget?
is geluidskwaliteit belangrijk?
en beeldkwaliteit?
en bedieningsgemak??

Voor een €400 heb je hele leuke Sony's, kan je je geen breuk aan vallen. Ze spelen alleen geen mp3/cd-r's af.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:07

MaxxMark

HT is Tof!

De Pioneer DV-444-S is een erg uitgebreide DVD speler en is in veel gevallen regio vrij te koop

Deze heeft tevens mp3 support en ondersteunt ook cdr's en cdrw's

kost zon FL ~600 a ~800,- ( rond de €400).

Ben zelf namelijk ook opzoek naar een DVD speler en heb al veel sites e.d. afgezocht en reviews gelezen.

Deze valt erg mee qua prijs (mijns inzien). Zelf zit ik nog te twijfelen of ik deze neem (dv-444-s) of de DV-545 welke weer wat xtra features heeft.

edit:

Zelf richt ik me eigenlijk ook vooral op geluid.. Geluid is soms zelfs belangrijker dan beeld, aangezien dat toch echt erg belangrijk is voor de ervaring van een film

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 04:29

talin

ES-MA

doe ook eens een search naar :

samsung dvd-811
Speelt alles + is regiovrij te maken met de originele AB. (ik geloof zelfs dat hij macrovision vrij te maken is ook).

dat was ooit een keus van mij totdat ik die kreeg aangeboden uit de states via mn zus en daar ook een hoop dvd's bij heb gekregen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Moet gewoon een dvd speler zijn met goede geluid en beeld eigenschappen budget is zeg maar ongeveer rond de 500 euro

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-03 20:22
Toshiba E210, de beste in zijn soort, tot 1000 gulden. kost 8 meier

MP3
(S)VCD
CDR
CDRW
DVD(duh...)
Super beeld en geluid

no comment

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 15:31 schreef talin het volgende:
doe ook eens een search naar :

samsung dvd-811
Speelt alles + is regiovrij te maken met de originele AB. (ik geloof zelfs dat hij macrovision vrij te maken is ook).

dat was ooit een keus van mij totdat ik die kreeg aangeboden uit de states via mn zus en daar ook een hoop dvd's bij heb gekregen .
ik heb de Samsung M205

idem dito

speelt alles, regio vrij, MP3, CD-R weet ik het allemaal

en met exact 6 drukken op de remote, regio vrij en ook nog niet gevoelig voor die allernieuwste beveiliging :)

Best buy dus! :D

en dat voor maar 699 guldens, bij Megapool, MEGAGOED! :D
Pagina: 1