Toon posts:

HELP !!! SPOED !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb me spullen binnen voor sonerainternet via de kabel..maar ik heb alleen me IP adres maar gehad ik mis dus nog een

subnetmask
defauld gateway
primair DNS
seconair DNS

en een domeinnaam in het DNS tabblad van de netwerk instellingen.

KAN IEMAND MIJ HIER AAN HELPEN???

ik woon in Rotterdam...kweet nie of dat uitmaakt.

TNX

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Nou, dat heb je dus allemaal niet nodig...
Gewoon NIC erin, UTP kabeltje aansluiten, COAX in de kabelmodem, effe wachten tot die online gaat. In Windows effe drivers installen voor de NIC, dan restarten, dan effe bij Inet Explorer instellen dat je Internet connectie via LAN loopt en klaar is Kees..., tenminste als het goed is... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Topicstarter
ehh maar me ip adres dan??? dat moet ik toch wel invullen.??

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je hebt waarschijnlijk een dynamisch IP.. gewoon instellingen zetten op 'Automatisch verkrijgen'

Verwijderd

Topicstarter
??? snap ik alleen ff niet waarom ik dan een boekje erbij heb gekregen met allerlei troep over dns instellen enz??? en daar staat ook dat ik die van de zelfde brief af moet halen als me ip. maar i'll give it a shot.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Even helpdesk bellen Wolfman, die kunnen je 't precies vertellen. Dat gaat je wel flink kosten, maar ja, ik kan er niks aan doen dat je de verkeerde ISP hebt gekozen (no offence verder, maar als je de boekjes wat beter doorleest zie je vanzelf dat bART de betere is).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1