Toon posts:

Wie Helpt mij mun XP 1600+ overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik mijn amdtje ken overclocken
hij loopt nu io 1,4 lekker standaart :(
heb een MSI k7 turbo 2 mobo erin ligge...
dus als iemand het weet :) tell me :P

Verwijderd

Topicstarter
heheh dit word dan mun 1e keer :)
case modde is easyer :)
zwaai :)

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:23

BaatZ

Prullenbakker :?

overclocken ?
eitje... :O

gewoon je 4voudige burst-cache direct op je i/o sleuf doorverbinden.
ben je binnen vijf minuten klaar, loopt ie met 61fps meer in Microsoft Powerpoint... *D

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Verwijderd

Hmm, je FSB naar 145 opkrikken? 10,5*145= 1522,5 Mhz. Of je proc unlocken , van wat ik er over gelezen heb schijnt het erg priel werk te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
heb wat pics gezien over lijmen ed maar dat lijkt me ook klote werk :(
ik heb al een stukkie gelezen over lijmen en zilver draad ofozwietz hehe ik ga dat morgen wel rustig door lezen las al mun bier eruit is :+
dus gewoon die l1 brdges verbinde met lijm?

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Op vrijdag 15 februari 2002 01:38 schreef Plank het volgende:
heb wat pics gezien over lijmen ed maar dat lijkt me ook klote werk :(
ik heb al een stukkie gelezen over lijmen en zilver draad ofozwietz hehe ik ga dat morgen wel rustig door lezen las al mun bier eruit is :+
dus gewoon die l1 brdges verbinde met lijm?
Ikzou eerst gewoon met de FSB proberen hoe hoog je komt, als je dan op de 1,5Gh of 1,55Gh komt kan je volgens mij wel tevreden zijn en hoef je niet te unlocken.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Topicstarter
wat is een fsb? hehe ik snappe dit allemaal nog nei zo goed.. daarom vraag ik het jullie :) alvazt buhdankt en waar ken ik dat verandere BIOS??

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

FSB is je Front Side Bus, dit kan je instellen in je bios. Je FSB is de snelheid van je ram en indirect ook je PCI en AGP kaarten. De multiplier van je processor maal je FSB is je kloksnelheid (in jou geval 10,5 * 133 = 1,4Ghz). Door het verhogen van je FSB krijg je dus een hogere kloksnelheid. Je FSB kan je gewoon veranderen in je bios. Ik ben niet bekend met je moederbord maar dat is ff zoeken. Gewoon kijken waar ergens 133 staat, en dat is waarschijnlijk je FSB.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Topicstarter
heb een MSI k7t turbo 2 er in ligge :) was in de aanbieding :)
kun je er wat mee>...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 15 februari 2002 00:58 schreef Cheatah het volgende:
klik hier :{
Inderdaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.