Casema (in Amersfoort)

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
heeft iemand ervaring met Casema in Amersfoort??

En casema, is dat wel goed als je alleen maar een beetje wilt surfen en 's nachts wilt downloaden? Ik bedoel, voor internet games ga ik wel met me gewone modem inbellen, want ik begrijp dat het niet zo supersnel is???

Verwijderd

1 advies.....begin er niet aan!!!! Wacht op adsl! Op dit ogenblik zit ik met een snelheid van 1.60kb/sec te downloaden en wordt er erg moe van.......(ik woon niet in A'foort maar heb wel kaas&hema Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:40
Casema schijnt in Amersfoort redelijk goed te zijn (voor Casema begrippen): ongeveer 6-8 kbyte/s en, ook 's avonds, ping <200.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Ja, maar voor hoelang? Overal is Casema ooit goed geweest...TOT veel mensen vai Casema gaan surfen, dan daalt het peil drastisch. Ik heb zelf ooit op 9kb/s gezeten, maar ik mag nu blij zijn als ik de 900 BYTES/s haal.

Begin er inderdaad maar niet aan. Vroeg of laat krijg je er problemen mee.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 08:06
Hun geven nou eenmaal de mogelijkheid 24/7 online te zijn voor maar 60 piek per maand.
Toegegeven het zuigt als de neten maar je bent van je telrek af.
Downloaden gaat trouwens het best in de ochtend of laat in de nacht net zoals games spelen. Surfen gaat over het algemeen wel goed als je maar in ie instelt dat er veel naar de schijf gecached kan worden.

download nu trouwens op 2.04k/sec, dat zijn 2 bestanden van resp een T1 ftp en een kabel ftp.
bepaal zelf maar of het et waard is voor 60 piek de maand

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ik heb nu ook ongeveer 4 maanden KCMA en het is hier van 12 naar ongeveer gemmiddeld 9 a 10 gezakt... zakt nu al 2 maanden niet meer.. en ping altijd rond 100ms dus vind het best redelijk voor het geld...

Zoals het er naar uitziet zit ik gelukkig wel in de KPN ADSL ring die door de randstad is/word uitgerold Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

We shall see...

en je kan het altijd proberen... werkt het niet lekker kan je altijd wat anders nemen .. en tot die tijd lekker KCMA gebruiken Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif d

doe ik ook

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Casema sux0rzzz zeer hard ik heb he ook en ik ben al blij als ik 4 kb/sec haal.....
dussss dat zegt genoeg denk ik

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:38

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Op vrijdag 15 februari 2002 16:20 schreef DioNySuS2k het volgende:
Casema sux0rzzz zeer hard ik heb he ook en ik ben al blij als ik 4 kb/sec haal.....
dussss dat zegt genoeg denk ik
uuhhh... goeiemiddag feli met je 1e post. Maar een post van 2000!! omhoog halen beetje onzinnig.

en lees ook ff de FAQ :)

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je 5kB/sec haalt is het dus gelijk als een 56K ding. Maar 1 verschil; geen telefoontikken.

Volgens mij kun je het beter alleen maar nemen als je nu een extreem hoge telefoonrekening hebt, maar dan lijkt me verhuizen toch nog een betere keuze. :)

🌞🍃

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zou voor die Casema BROADBAND basic gaan..
het schijnt dat je tegen de 12kb aan ligt met downloaden.. en het schijnt ook nog nie zo veel te kosten!

Zelf heb ik Casema Broadband PREMIUM :) ben ik heel erg tevreden over ik haal vaak veel hogere snelheden dan een ADSL verbinding :p

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 18:54 schreef InterFreak het volgende:
het schijnt dat je tegen de 12kb aan ligt met downloaden.. en het schijnt ook nog nie zo veel te kosten!

Zelf heb ik Casema Broadband PREMIUM :) ben ik heel erg tevreden over ik haal vaak veel hogere snelheden dan een ADSL verbinding :p
Whaha,die namen.
Noemen ze 12kB/sec Breedband. Dat is gewoon PURE OPLICHTERIJ.
Want tja, 12kB/sec kan niemand breedband noemen volgens mij. :{

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 19:39 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Whaha,die namen.
Noemen ze 12kB/sec Breedband. Dat is gewoon PURE OPLICHTERIJ.
Want tja, 12kB/sec kan niemand breedband noemen volgens mij. :{
ach, laat hun lekker als ze dat zo willen noemen :)

i vind vanaf ongeveer 20kb/secs en hoger breedband

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op vrijdag 15 februari 2002 18:54 schreef InterFreak het volgende:
*** ATTENTIE ***
Topic uit 2000 (!)
Niet meer reageren s.v.p. Bij voorbaat dank.
:P

Verwijderd

Niet meer reageren s.v.p. Bij voorbaat dank.
Weet je wat, daar kan ik wel een beetje bij helpen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.