Toon posts:

member CP vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een tabel in mysql met member, wachtwoord ect.
Hierbij wil ik dus een pagina bij gaan doen met een CPtje voor de gebruikers maar hoe gaat dit ik zijn werking.

ik maak gebruik van php en mysql.
beveilign is md5 of zo iets.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik snap er geen kont van :?

Misschien moet je even iets meer je best doen om goed te verwoorden wat je bedoelt, want dit komt echt volkomen onbegrijpelijk over...

Spellingsfouten zijn niet erg, maar hier kan ik geen touw aan vastknopen ;) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

ah zo, gebruik dan mysql ofzo
als je dan een member hebt maak je een tabel aan(of net wat) met die gegevens en klaar

ik ken zelf NOG helaas geen mysql :'(

• mbravenboer
btw: in het kader van valentijdsdag en omdat je vandaag al eerder m'n slachtoffer was ( ;) )laat ik je topic dus ff open tot je je vraag hebt verduidelijkt .

Probeer even goed te omschrijven wat je probleem is en laat daarbij goed zien wat je al gedaan hebt en welke richting je op wilt (kernwoorden: inzet & interesse :) ).

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• mbravenboer
Omdat dit zo te zien wel wat erg lang gaat duren zet ik hem toch maar op slot.

Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen met je nieuwe vraag (die hopelijk de goede kant op gaat).

Dit topic is gesloten.