Verwijderd
Verwijderd
bij ftp haal ik op zijn snelst ongeveer 53.4KBps gemiddelde snelheid van ftp is 40 a 50 KBps uploaden is wel langzaam ongeveer 5 a 10 KBps
ik had 'm laatst maar kan hem nu niet meer vinden.
mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar cistron maar kpn kan tijdelijk ook wel.
TanX...
http://www.mxstream.nl/prive/enter.html
kan ik ook al niet krijgen!!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
is van 1 sep
Verwijderd
Verwijderd
bij goede servers (demon, demonUK, skynet)gemiddeld 90 bij UT. daarmee kan je wel lekker spelen
Conclusie: kabel is veel sneller dan ADSLbij ftp haal ik op zijn snelst ongeveer 53.4KBps gemiddelde snelheid van ftp is 40 a 50 KBps uploaden is wel langzaam ongeveer 5 a 10 KBps
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
't is maar net wat je wil
Verwijderd
is het nou zonder telefoonkosten of moet je dat ook nog betalen?

Casema haalt zo'n 4 tot 6 kb/sec

Chello haalt zo'n 12 tot 30 kb/sec
ADSL is het snelste wat nu op de markt is in nederland!
Waar haal je dat vandaan? Ik zit toch wel regelmatig op de 150+ kb/s!
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
ik ken zelf ook een paar mensen met chello (amsterdam)en met die gasten valt amper een potje UT of diablo te spelen want ze vallen steeds weg
Verwijderd
Maar je kunt inderdaad pech hebben met chello waar het stuk minder kan. Wat wel is dat UPC in de States al aan testen is met 1 TERABYTE per sec lijnen...het gaat nu nog in GBIt/sec en Mbit lijnen. Dat biedt perspectief voor de near future en ik zie ASDL nog nie zo snel boven zo 150 K/s komen.
Verwijderd
dat vind ik snel genoeg. zelf wilde ik ook eers chello maar daar werd ik zo schandalig geholpen(heb echt een hekel aan die upc gekregen)dat ik maar naar wat anders ben gaan zoeken. ik download toch meestal als ik ga slapen zet ik gewoon even getrigh aan
Om je maar een beetje te pesten: Met @home haal ik altijd wel 200 kb/s. Meestal meer. Een mp3'tje down ik vaak in minder dan 10 seconden. (Via Napster vaak uiteraard wat minder, maar van een T1 of T3 toch vaak tussen de 100 en 200 kb/s)Wat nou lage snelheid met ADSL.... 54 kb/s is een mp3-tje downloaden in 1,5 minute!!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Uit de postcodecheck is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt niet op korte termijn gereed gemaakt zal worden voor Mxstream.
terwijl ze hier een paar weken geleden glas in de grond aan het stoppen waren.'Bent u buiten deze steden gevestigd, dan kunt u binnenkort Mxstream in bepaalde wijken van onderstaande steden verwachten: Arnhem, Alphen aan den Rijn, Apeldoorn, Bergen op Zoom, Haarlem, Middelburg, Maassluis en Zwolle.
Verwijderd
Verwijderd
)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
). Maargoed, da's al ruim 10x beter dan die ellende van Casema. 5KB/sec is gewoon belachelijk en dat haal je alleen op echte toptijden, 1 download aan en dan niet gaan surfen... Gelukkig is de buurt waar ik wil gaan wonen al gereed voor ADSL
Ik weet dat het UITERAARD bij lange na niet genoeg is, maar denk maar bij jezelf "nog ff wachten en dan heb ik een normale verbinding"Tja, wat betreft dat jaarcontract, misschien kan je bij kpn gaan klagen dat je een jaarcontract NIET KAN TOLEREREN. Want stel je voor dat je met 50 k/sec opgescheept zit terwijl je ook 51 k/sec had kunnen hebben!!!
En wat betreft Casema. Wees blij dat je flat-rate internet UBERHAUPT kunt krijgen... Half Nederland zit nog met een 56 k modempje met 4 k/sec te downloaden en betaald OOK nog telefoonkosten!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Ik heb die amateurtjes van Slownera en snelheid is ronduit bagger. Laat staan de service. Maar ik houd wel in het achterhoofd dat die klote KPN er eindelijk tussenuit is.
Soms storingen? Slikken.
Klote service? Slikken.
Traag? Slikken.
Liever 79,- p.m. spugen dan ver boven de 400,- p.m. aan telfoonkosten...
Verwijderd
nope ben ik het ook niet mee eens KaasHema weet ik niet naar meningen van vrienden klopt dat wel een beetje maar hier bij chello haal ik regelmatig 200KB/s gemiddelde site 50KB/s
Verwijderd
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Dit topic is gesloten.
![]()