Verwijderd
Cheaten is cheaten, of een aimbot nou 99% van de tijd raak mikt of 100%, cheaten is het en blijft het.
Verwijderd
je bent nog een super drol ook, je gaat toch geen cheat testen onder je eigen nick, je bent echt een ass.Op donderdag 14 februari 2002 23:59 schreef xMvZx het volgende:
[afbeelding]
ik deed ff onderzoek naar aimbot, omdat een vriend zei dat aimbots NOOIT precies op het hoofd kunnen richten. nou woei!! dat kunne ze wel.. ik heb ff getest.. dit plaatje was resultaat ( ik ben [iND]mvz )
tja en cheats blijven cheats
CSGuard pakt em met een goede config... en jah CD werkt er ook tegen... die zijn sneller met maken van een nieuwe versie van de huidige maker van OGCOp vrijdag 15 februari 2002 00:01 schreef xMvZx het volgende:
komt door paladin en punkbuster heen, ook door cheatin death, en cs guard. daarom geef ik geen link en doe ik snel "DELTREE"
Verwijderd
WaaatOp vrijdag 15 februari 2002 00:08 schreef jerr het volgende:
Kan je dat ding even e-mailen???
omfg, jij hebt lef, lamer.
Ik vind het wel goed van je dat je niet gaat nicklamen om te kunnen cheaten
Verwijderd
Ben jij zo heilig dan?Op vrijdag 15 februari 2002 00:10 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Waaat![]()
![]()
omfg, jij hebt lef, lamer.
Verwijderd
Ehm, ik kots op cheaters, en nee, ik cheat nooit.Op vrijdag 15 februari 2002 00:12 schreef jerr het volgende:
[..]
Ben jij zo heilig dan?
dus ik hoef niet andere nick te zoeke om ff 10 minute aimbot te testen, ben dus ook niet fulltime cheater
en nee ik email em niet, gecko.
cheaten sucks dat heeft niks met heilig te maken.Op vrijdag 15 februari 2002 00:12 schreef jerr het volgende:
[..]
Ben jij zo heilig dan?
Je bederft het plezier voor 20 spelers.
Of denk je dat je alleen op deze planeet leeft?
Verwijderd
24/24 spelen en dus praktisch altijd bovenaan eindigen.
Voor de recreatieve speler is er zo geen lol meer aan.
Dan kan zo'n aimbot weleens wat frustratie weghalen.
Verwijderd
Op vrijdag 15 februari 2002 00:17 schreef jerr het volgende:
Ik wordt weleens strontziek van die freaks die het spel
(Ik zeg verder gewoon niks anders heb ik dalijk een ban enzow
Volgens mij bedoel je 24/7
Edit: En verder zijn er natuurlijk ook de zogenaamde "n00b" servers. Dat is niet vastgesteld ofzo, maar ik zuig echt ongelofelijk met CS, en zelfs ik kan op sommige servers toch wel redelijk boven aan eindigen.
There is no magic.
weet iemand email adresjes van die anti-cheat makers? mail ik gewoon deze cheat bot ff naar ze toe en hebbe ze in no time een nieuwe anti cheat
24kills 24 deaths toch?
of lees ik het verkeerd.
Verwijderd
Op vrijdag 15 februari 2002 00:19 schreef The Will het volgende:
Wtf moet ik me voorstellen bij 24/24?
Volgens mij bedoel je 24/7
ach hij is er zo een die geen skills heeft dus dan maar gaat cheaten zodat het lijkt alsof ie het nog een beetje kan... tja, zulke figuren zijn er nu eenmaal (helaas) ook
Verwijderd
Ik ben dus een figuur, fijnOp vrijdag 15 februari 2002 00:20 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
![]()
LOL
ach hij is er zo een die geen skills heeft dus dan maar gaat cheaten zodat het lijkt alsof ie het nog een beetje kan... tja, zulke figuren zijn er nu eenmaal (helaas) ook
Verwijderd
fijn heOp vrijdag 15 februari 2002 00:23 schreef jerr het volgende:
[..]
Ik ben dus een figuur, fijn
Jep je leest het verkeerd:Op vrijdag 15 februari 2002 00:20 schreef Bloodclot het volgende:
24/24 ratio van 0
24kills 24 deaths toch?
of lees ik het verkeerd.
Met 24 kills en 24 deaths eindig je over het algemeen niet bovenaan.Ik wordt weleens strontziek van die freaks die het spel
There is no magic.
Precies.Op vrijdag 15 februari 2002 00:20 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
![]()
LOL
Het laagste, vieste goorste, lameste, verklote stel honden wat op deze godschuwelijke aardkloot te vinden is.
No flame intended. Not.
Ik kots op alle cheaters, en alle wannabe cheaters. Ik kots op teamkillers, blockers, campers, lamers, whatever. Ik haat jullie allemaal.
No flame intended natuurlijk. Not.
Oh, en jerr... als je je aangesproken voelt, das dan jammer. Want dan hoor je onder die catagorie.
Door jullie ga ik de komende tijd lekker aan de singleplayer... mission accomplished voor jullie, wees er blij mee.
Verwijderd
Goed idee, ik ben van mening dat multiplayer het slechtste is wat ooit is bedacht op het gebied van first person shooters.Op vrijdag 15 februari 2002 00:32 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Precies.
Het laagste, vieste goorste, lameste, verklote stel honden wat op deze godschuwelijke aardkloot te vinden is.
No flame intended. Not.
Ik kots op alle cheaters, en alle wannabe cheaters. Ik kots op teamkillers, blockers, campers, lamers, whatever. Ik haat jullie allemaal.
No flame intended natuurlijk. Not.
Oh, en jerr... als je je aangesproken voelt, das dan jammer. Want dan hoor je onder die catagorie.
Door jullie ga ik de komende tijd lekker aan de singleplayer... mission accomplished voor jullie, wees er blij mee.
Neem nou bv Quake arena, toen ik het voor het eerst speelde was het wel aardig, omdat het nieuw was natuurlijk.
Maar wat gebeurd er nou in de praktijk, je kijkt niet meer naar de mooie textures. Je ziet de mooie skins niet.
Je zet de resolutie laag want al die details leiden maar af.
Er is geen sprake meer van progressieviteit (beginnen
met een mes en langzamerhand sterkere wapens in je handen
krijgen)
Ik durf dit te zeggen: multiplayer has killed the 3d shooter!!!
Jaja, waar slaat dat op. Het heeft IMHO juist een extra dimensie toegevoegdOp vrijdag 15 februari 2002 00:45 schreef jerr het volgende:
[..]
Goed idee, ik ben van mening dat multiplayer het slechtste is wat ooit is bedacht op het gebied van first person shooters.
Het is echt niet zo dat iedereen op 640x480 speelt met alle details verder uit. En verder is Quake nou niet echt een uitblinker in mooie graphis. Goed het speelt lekker maar om nou te zeggen "Wow wat een graphics" nee.Neem nou bv Quake arena, toen ik het voor het eerst speelde was het wel aardig, omdat het nieuw was natuurlijk.
Maar wat gebeurd er nou in de praktijk, je kijkt niet meer naar de mooie textures. Je ziet de mooie skins niet.
Je zet de resolutie laag want al die details leiden maar af.
En jouw probleem daarbij is? Is dat niet juist de essentie ervan, je begint zwak en eindigt sterk (of dood). "The weak shall die and the strong shall live" Ooit van gehoord? Die wet geld in de wereld van het online gamen.Er is geen sprake meer van progressieviteit (begint
met een mes en langzamerhand krijg je sterkere wapens in je handen)
En ik durf er tegen in te gaanIk durf dit te zeggen: multiplayer has killed the 3d shooter!!!
There is no magic.
Verwijderd
ik doe cs voor de lol en niet om iemand anders te iriteren.
wil je goed cs'en moet je oefenen,
lukt dat niet: touwtje springen is ook leuk
Niet om te flamen, is gewoon mijn 1 cent op dit onderwerp
Mwah... deze regel gaat alleen op als je leuke en goede tegenstanders/teammates hebt... en die zijn tegenwordig errruuuug spaars....Op vrijdag 15 februari 2002 00:50 schreef The Will het volgende:
[..]
Jaja, waar slaat dat op. Het heeft IMHO juist een extra dimensie toegevoegd
Met dat 640x480 gebeuren ben ik met je eens.[..]
Het is echt niet zo dat iedereen op 640x480 speelt met alle details verder uit. En verder is Quake nou niet echt een uitblinker in mooie graphis. Goed het speelt lekker maar om nou te zeggen "Wow wat een graphics" nee.
Toen quake 3 uitkwam was het 1 van de mooiste spellen around, en ik vind het nog steeds erg mooi. Speel maar eens Urban Terror(mod voor quake 3).
Er is nog steeds geen engine die mooier is dan die van quake 3, want die blijft worden uitgebreid, kijk maar naar MOHAA, ST:EF, RTCW, en nog een stel spellen die op de Q3 engine loopt... allemaal retemooie spellen.
Mjah, binnen het spel zelf wel ja, tenzei er weer van die cheaters of campers of andere lamers zitten, die niet normaal kunnen spelen om te winnen.[..]
En jouw probleem daarbij is? Is dat niet juist de essentie ervan, je begint zwak en eindigt sterk (of dood). "The weak shall die and the strong shall live" Ooit van gehoord? Die wet geld in de wereld van het online gamen.
OK[..]
En ik durf er tegen in te gaan
maar ik bijna nooit Quake 3 online gespeelt. altijd CS... toen zag ik die gasten @ BoB (HCC) Q3 spelen, brightness helemaal open, wapenmodels zo vierkant mogelijk enz... echt van die instellingen waarmee je bij CS zou cheaten zijn dan normaal... en daar maak je dan zo'n strakke engine voor
Verwijderd
Neej, er is geen dimensie toegevoegd, maar er is een heel andere spelvorm ontstaan lijkt meOp vrijdag 15 februari 2002 00:50 schreef The Will het volgende:
[..]
Jaja, waar slaat dat op. Het heeft IMHO juist een extra dimensie toegevoegd
Ik bedoel dus, in het oorspronkelijke spel was er die progressiviteit. Als je quake2 speelt begin je met een blaster, dan vind je een dubbelloops, even later een*knip*
En jouw probleem daarbij is? Is dat niet juist de essentie ervan, je begint zwak en eindigt sterk (of dood). "The weak shall die and the strong shall live" Ooit van gehoord? Die wet geld in de wereld van het online gamen.
hyperblaster enz. In multiplayer heb je zo een rocketlauncher in je handen.
Al die multiplayers lijken ook zo op elkaar vind ik. Is er nou zoveel verschil tussen UT, ARENA en HalfLife?
En is dit verschil net zo groot als het verschil tussen quake2 en Unreal?
Multiplayer is een gewoon arcadespelletje vergelijkbaar met de automaten in de speelhallen.
En over de progessie, ik denk dat wanneer je in multiplayer ook zo zou beginnen, dat het dan wel erg makkelijk is als je eenmaal een goed wapen hebt.
En verder geldt die regel natuurlijk wel voor RPG's, je begint zwak en eindigt als je geluk hebt sterk, maar daar moet je wel wat voor doen. En dat heb je ook als multiplayer, dus dat het nou aan de multiplayer mode ligt dat het spel (voor jou blijkbaar) is verneukt. Tja, dat denk ik dan toch niet.
There is no magic.
Nou daar moet je nog best respect voor hebben vooral als je het op de normale instellingen gewent bent duurt het erg lang voor je aan zoiets went het schijnt dat je na lang oefenen er steeds beter mee word maar mij is dat iig nooit geluktOp vrijdag 15 februari 2002 01:05 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Quake 3 engine valt onder een van de betere vna het moment.. en grafisch isset ook wel goed...
maar ik bijna nooit Quake 3 online gespeelt. altijd CS... toen zag ik die gasten @ BoB (HCC) Q3 spelen, brightness helemaal open, wapenmodels zo vierkant mogelijk enz... echt van die instellingen waarmee je bij CS zou cheaten zijn dan normaal... en daar maak je dan zo'n strakke engine voor
tja en zown skin kleuren... dunno wat ik daar van moet vinden... je ziet idd iedereen erg goed wat je normaal niet zou zien... mja bij quake is het ook niet de bedoeling stil te staan en das bij cs wel soms het geval... beetje vage grens
Progressiviteit in CS:Op vrijdag 15 februari 2002 01:05 schreef jerr het volgende:
Ik bedoel dus, in het oorspronkelijke spel was er die progressiviteit. Als je quake2 speelt begin je met een blaster, dan vind je een dubbelloops, even later een
hyperblaster enz. In multiplayer heb je zo een rocketlauncher in je handen.
Je begint met $800, vervolgens krijg je steeds meer geld (als het goed is) waarvan je steeds betere wapens en equipment kunt kopen..
en als je multiplayer niet cool vind, dan ga je toch gewoon singleplayer spelen? Dr is niemand die je verplicht tot het spelen van multiplayer games
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
En meer geld wil niet zeggen dat je een beter wapen in handen hebt, de para is 5750 maar iets raken? Nee.Op vrijdag 15 februari 2002 01:40 schreef Wirf het volgende:
[..]
Progressiviteit in CS:
Je begint met $800, vervolgens krijg je steeds meer geld (als het goed is) waarvan je steeds betere wapens en equipment kunt kopen..
en als je multiplayer niet cool vind, dan ga je toch gewoon singleplayer spelen? Dr is niemand die je verplicht tot het spelen van multiplayer games
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
maar het verschil tussen glock en m4a1 merk je toch wel?Op vrijdag 15 februari 2002 01:49 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
En meer geld wil niet zeggen dat je een beter wapen in handen hebt, de para is 5750 maar iets raken? Nee.
en para's zijn trouwens best leuk om fijn blind op crates te schieten, in de hoop dat er iemand achter zit, maar dat terzijde
Verwijderd
Hmmm ja,Op vrijdag 15 februari 2002 01:40 schreef Wirf het volgende:
[..]
Progressiviteit in CS:
maar ik denk dat het ontwikkelen van multiplayer dus wel ten
koste gaat van het single gedeelte. Quake3 single shooter ben ik nog niet tegengekomen. En dat had imo HEEEEL mooi kunnen zijn. En dat geldt ook voor Unreal Tournament.
Verwijderd
Met welke nickname speel je, dan weten mensen hier tenminste dat als ze jou zien op een server dat ze beter direct kunnen vertrekken.Op vrijdag 15 februari 2002 02:03 schreef jerr het volgende:
[..]
Hmmm ja,
koste gaat van het single gedeelte. Quake3 single shooter ben ik nog niet tegengekomen. En dat had imo HEEEEL mooi kunnen zijn. En dat geldt ook voor Unreal Tournament.
[insert random kots smiley]
Q3 single player -> MOHAA of RTCW; want die zijn namelijk gebouwd met behulp van Q3 technologie (en zien er dus ook erg gelikt uit)Op vrijdag 15 februari 2002 02:03 schreef jerr het volgende:
[..]
Hmmm ja,
En natuurlijk zijn er ook spellen die laten zien dat het allebei kan, en dan bedoel ik met namen Halflife en Medal of Honor.
Edit: Wirf we hebben het nu niet over de engine, maar of de multiplayer ten koste van singleplayer gaat.
There is no magic.
Nou, niet dus, want de multiplayer engines worden weer gebruikt voor singleplayer games.Op vrijdag 15 februari 2002 02:06 schreef The Will het volgende:
Edit: Wirf we hebben het nu niet over de engine, maar of de multiplayer ten koste van singleplayer gaat.
Volgens mij was het juist andersom. Het is juist begonnen met singleplayer engines.Op vrijdag 15 februari 2002 02:13 schreef Wirf het volgende:
[..]
Nou, niet dus, want de multiplayer engines worden weer gebruikt voor singleplayer games.
Ja ik snap wat jij bedoelt, de quake3 engine wordt weer gebruikt in singleplayer spellen. Maar naar mijn mening is dat neit zo. Volgens mij waren de gasten van ID software bezig met quake3 en wilden ze weer een singleplayer sequence erin douwen (zie quake1 en quake2, volledig uitgespeelt btw) Maar hebben ze in plaats daarvan een singleplayer deathmatch tegen bots (net als in unreal tournament)erin gedouwd om toch die kosten eruit te halen die ze gekregen hebben met het developen van de game.
Want zoals je weet is de quake3 engine de meest geavanceerde engine die er is en zijn er vele jaren werk in besteed. Correct me if im wrong.
En ook nog dit.
Ik wou dat er weer leuke singleplayer fps uit kwamen zoals half life. Met een leuke storyline en spannende sequences.
Niet rondlopen en moffen knallen maar echt nachten lang puzzelen in plaats van paadje volgen en knal alles maar weg wat je tegen komt (Zie RTCW). MOH heb ik nog niet gezien en Operation Flashpoint vind ik te movie achtig. Zijn veelste veel filmpjes in en gaat ook meer de kant in van het multiplayer gedoe.
En over waar dit topic over begon.
Cheaten zuigt idd. Maar iedere die hard cstriker heeft wel eens een cheat gedownload om het uit te proberen. En ok ik kan overdrijven van dat iedere die hard een cheat gedownload heeft maar het meerendeel zal het wel eens gedaan hebben. Al was het maar om het uit te proberen.
In bovenstaande zullen vast fouten staan, Correct me If i'm wrong want ik weet ook niet alles.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
wat betreft cheaters. ze weten niet wat ze doen. oh die ander is te goed, ik kan niet winnen, ik gebruik mn aimbot wel ff. nu ben ik de
ach some ppl will never learn. laten we hopen dat juist DIE mensen die cheaten eens hun internet verbinding kwijtraken.
Als we toch bezig zijn met spam.Op vrijdag 15 februari 2002 02:37 schreef bolleh het volgende:
imho kan een multyplayer game offline ook erg boeien. ik werk nu aan de invasion mod voor quake 3( www.planetquake.com/invasion ) en offline met bots speelt het zo slecht nog niet.
http://www.planetquake.com/maldavria/
Maldavria mod voor quake3
Werk ik ook aan mee als mapper, binnekort komt beta1b uit en daarna beta2 met de maps waarmee ik en mede mappers mee bezig ben
Korte toelichting op maldavria.:
Maldavria is een FPS met het idee van een RPG. Je kan uit 2 partijen kiezen. Uit de aanhangers van het kwaad of de aanhangers van het goede.
Daarnaast kan je weer kiezen welke soort vechter je wilt zijn. Een magician of een Fighter.
Een Fighter heeft 5 krachtige wapens waarvan binnekort 6. Er komt namelijk een melee style wapen bij.
Een Magician kan kiezen uit 24 spells. En even voor de duidelijkheid. Een magician is speciaal gebouwd voor mensen met een slechte connectie. Een hogere ping betekend een betere performance van je Magician mannetje
Ook groeit je Experience Level in het spel naarmate je meer mensen molt.
Erg leuk idee en de uiteindelijke versie zal zwaar ruleren
Dit was mijn gedeelte van m'n spam
[/offtopic]
Ja ik weet crosspost doe'k expres... we hebben reclame nodig
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
ik heb vandaag een aimbot uitgetest voor TO gemaakt
just tegen bots, dus niet menselijke spelers want overal zit adaway op en ik heb geen zin om gebanned te worden.
Daar komt ook nog bij dat ik andermans plezier niet wil bederven.
Nou er zitten echt achterlijke veel functies op, met name:
• autoaim
• autoshoot
• radar
• glowing (glowing om mensen heen, zodat je beter ziet)
• je kan je instelling saven en zo makkelijk weer loaden
• je kan zorgen dat de terugslag uitgaat (recoil)
• je kan zorgen dat je opeens 180 graden draait, scheelt
je weer een muispols.
kortom, die aimbot die ik had, was lopen, en alleen maar lopen en je stond boven aan.
echt zo fokking lame
p.s er staan nog veel meer in de readme, maar dat bespaar ik jullie, het blijft bullshit
Verwijderd
Ogc ook een geprobeert maar vond het niks jah die glow en namen functie was wel leuk en handig raakt je je eigen team leden niet maar ik maakte minden headshot met ogc dan zonder ogc.
There is no magic.
ja zal er niet gek van opkijken als dat er ook nog wordt ingeproptOp vrijdag 15 februari 2002 02:52 schreef The Will het volgende:
Als je er nou nog een auto-walk in gooit, kun je gewoon weg gaan van je pc, en als je terug komt heb je honderden kills. Dan zit er niet een menselijk element meer in, maar ben je een complete bot geworden.
Verwijderd
kan je gewoon blijven staan, je loopt dan wel niet. je pop staat stil, komt een enemy aanlopen en hij begint te knallen
Ik, en heel DCM met mij, hebben nog nooit een cheat gedownload, zelfs niet om te proberen.Op vrijdag 15 februari 2002 02:35 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Cheaten zuigt idd. Maar iedere die hard cstriker heeft wel eens een cheat gedownload om het uit te proberen. En ok ik kan overdrijven van dat iedere die hard een cheat gedownload heeft maar het meerendeel zal het wel eens gedaan hebben. Al was het maar om het uit te proberen.
Verwijderd
Me to, alleen ik ben geen die hard cser, maar een rtcw'er.Op vrijdag 15 februari 2002 03:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Ik, en heel DCM met mij, hebben nog nooit een cheat gedownload, zelfs niet om te proberen.
En ik wil niets met cheats te maken hebben
Verwijderd
(ok ok... ik deed er dan wel trots mee maar nu niet meer
Verwijderd
ah je kan er dus gewoon geen barst van..waarom zou jij dan bovenaan moeten staan, je kunt toch ook lol hebben zonder bovenaan te staan? enzoniet dan ga je toch gewoon niet CSen, want op deze manier verpest je het voor velen die wel eerlijk aan hun skills komen..Op vrijdag 15 februari 2002 00:17 schreef jerr het volgende:
Ik wordt weleens strontziek van die freaks die het spel
geloof me, de CS scene is figuren zoals jij liever arm dan rijk, je hebt er niks te zoeken, ga Patience doen ofzo, misschien lukt je dat nog wel..
ik kan mezelf toch redelijk tot 'die hard' rekenen (speel aardig veel), maar ik heb nog nooit zelfs nog maar gezocht naar een cheat oid, ik heb een buyscript, that's it..Op vrijdag 15 februari 2002 00:17 schreef jerr het volgende:
In bovenstaande zullen vast fouten staan, Correct me If i'm wrong want ik weet ook niet alles.
het gaat om het principe, CS kun je niet zomaar, dat kan niemand, CS moet je leren, en cheaten helpt je daar echt niet bij...het laat alleen zien hoe zwak je bent..
Dit topic is gesloten.
![]()