Ik heb momenteel een Libertel IZI met Sony C1. Nu heb ik een nieuwe telefoon nodig om met palmtop te kunnen mailen en internetten. De telefoon moet dus een Irda modem hebben. Suggesties?
Ik wil dan eigenlijk meteen maar een abbo nemen, weet iemand of het mogelijk is een nieuw libertel abbo af te sluiten (dus ook goedkoper een telefoon erbij) met BEHOUD van mijn huidige IZI nummer?
Wat is een goedkoop abbo voor iemand die weinig belt maar dan wel veel gaat emailen via de mobiel.
Ik wil dan eigenlijk meteen maar een abbo nemen, weet iemand of het mogelijk is een nieuw libertel abbo af te sluiten (dus ook goedkoper een telefoon erbij) met BEHOUD van mijn huidige IZI nummer?
Wat is een goedkoop abbo voor iemand die weinig belt maar dan wel veel gaat emailen via de mobiel.
), met een daltarief van bijna 7 cent! Veel mensen (w.o. ik) zijn echter ook tevreden over Dutchtone. Wel zo goedkoop maar goed de dekking is inderdaad wel iets minder, alhoewel ik daar nog weinig problemen mee heb. Dutchtone All-in 180 of 360 zou voor jou prima zijn. Wat die verschillende telefoons met abo's precies kosten kun je mooi zien op