Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dit gaat me net even te ver

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lunatic:
Hoeveel onzin er wel niet in de HK staat. Echt belachelijk, blijft allemaal staan. maar als het over wiet gaat, dan kan het niet meer!
Dan doet hij zijn bek open en geeft zijn mening waar jij niet tegen kan en dan krijgt hij een OW!
En dan doel ik met name hier op:
[topic=405262]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoeveel onzin er wel niet in de HK staat
Geen reden om andere onzin ook open te laten.

Meldt het dan aan hem ofzo. hij kan ook niet alles zien.

Dat topic ging helemaal nergens over.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 23:16 schreef YT-Croc het volgende:
Dan doet hij zijn bek open en geeft zijn mening waar jij niet tegen kan en dan krijgt hij een OW!
Ik zie 1 OW staan, maar niet voor dat topic, of een ander wiet topic.
Je kunt dat topic er nog een keer op naslaan, maar het is nonsens om te zeggen dat juist de wiettopics eruit gepikt worden. Alle 'ik ga pissen/zuipen/neuken/etc' topics worden gesloten, omdat ze gewoon nutteloos en niet leuk/vermakelijk zijn. Gewoon totaal onzinnig. Daar is de HK niet voor.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Niet:
De mededeling dat je gaat slapen/pissen/neuken/eten/poepen/whatever, daar heeft niemand wat aan om te weten.
Hij zou hier ook onder kunnen vallen trouwens :{

En verder, och, ik stoor me er persoonlijk niet echt heel erg aan, maar kan me wel voorstellen dat hij dicht is :)

[EDIT]
johnny is sneller ;)

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 23:20 schreef JvS het volgende:

[..]

Geen reden om andere onzin ook open te laten.

Meldt het dan aan hem ofzo. hij kan ook niet alles zien.

Dat topic ging helemaal nergens over.
Melden? Iedereen weet dat de HK 99% vol staat met onzin, HK is gewoon een grote onzin. Daar hoef ik isk voor te melden :Z

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zo een blik in de HK werp zie ik 80% onzin topics staan, als je daar over heen kijkt heb je wel een erg sterke bril nodig.
En toevallig open ik dan een topic, en dan word ie meteen gesloten
mag hij weer open want ik vond het net zo leuk

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 februari 2002 23:22 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Melden? Iedereen weet dat de HK 99% vol staat met onzin, HK is gewoon een grote onzin. Daar hoef ik isk voor te melden :Z
Als we zo gaan discusseren, dan doe ik niet mee. En jullie ook niet.

Als je voor elk gesloten HKtopic in LA een topic gaat openen, zijn we erg ver van huis.

Er wordt daar gemodereerd op basis van inzicht, en dat gaat goed. Als je het niet eens bent met de andere echte onzin als "ik heb zus en zo" dan ga je daar maar wat aan doen ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 23:21 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ik zie 1 OW staan, maar niet voor dat topic, of een ander wiet topic.
Je kunt dat topic er nog een keer op naslaan, maar het is nonsens om te zeggen dat juist de wiettopics eruit gepikt worden. Alle 'ik ga pissen/zuipen/neuken/etc' topics worden gesloten, omdat ze gewoon nutteloos en niet leuk/vermakelijk zijn. Gewoon totaal onzinnig. Daar is de HK niet voor.
Een geintje tussendoor. Er ontstond net een leuek discussie. Ik weet wel dat dit soort geintjes nogal veel vorkomen, maar moet toch af en toe kunnen. Anders kun je het beter kwalificeren onder SG en kan de HK weg
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.